Sort:  

vayy be..
2.yıl dönümü olduğunu unutmuşum, böyle bir mesajla mı haberdar olacaktım. :(
halbuki geçen yıl böyle miydi, günler öncesinden hazırlık yapmış ve destan gibi bir 1. yıl hatırası yazısı karalamıştım :)
çok şey değişti tabii burada, tıpkı sevgili baycan'ın şiir dinletilerinde sık sık okuduğu ve dinlemekten büyük keyif aldığım o şiir gibi.
ne diyordu orada..

geçtiğimiz altı ayda çok şey oldu
bir taşla iki kuş vurdun
biri benimdi
biri de bendim sanki.

...
geçtiğimiz altı ayda çok şey oldu
ben bir yas tuttum, teselli buldum
kovboy şapkalarını orta yerinden vurdum
sanırsın tabancadan anlarım
durdum bir de kendime doğrulttum
annem çok ağladı, sırf bu sebepten
kendime kıymaktan kendimi alıkoydum.

yine de her şey güzeldi ve umarım yeni güzellikler de bizi bir yerlerde bekliyordur.. ☘

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67557.12
ETH 3500.56
USDT 1.00
SBD 2.70