Steemit-Turkey --- Power Up 100% & Steem Power

in #tr7 years ago (edited)

01_PowerUp.jpg

Arkadaslar,

sizlerle bir kac gün önce Rewardlar nasil olusur diye bi yazi paylasmitstim.

bu paylasim üzerine @thoughtflow hanim Power Up ve Power Down nedir diye sormustu.

O yazimda size bir haftlik deneyimde 100% Power Up'dan bahsetmistim.

O paylasimi bu yazinin sonunda bulabilirsiniz.

Bugün o deneme bitti ve size sunu söyleyebilirim.

Sakin 100% Power Up yapmayin.

Rewardlarinizin ayari 50% / 50% de kalsin.

En uygunu bu.

Ben bu sürec icinde 50den fazla SBD kayip ettim, ama sonundada tecrübe kazandim.

Simdi gelelim Steem Power'e.

Steem Power nedir ve ne yapar?

Rewardlarinizi 50% / 50% ayarinda birakirsaniz, yazdiginiz paylasiminizdan bir hafta sonra 50% SBD alirsiniz ve 50% Steem Power.

Steem Poweriniz verdiginiz Vote'un degeri demektir.

Benim gercek hesabimda su an yaklasik 640 Steem Power'im var.

Bu demektirki, verdigim Upvote'lar en az 2cent degerinde.

Kime vote verdigime bagli oluyor bu güc.

Steem Poweri yüksek olanlar, votumu aldiklari zamanda bu vote powerim 6 cente kadar cikabiliyor.

50% Steem Power aldiginizda, Steem Powerinizi yükseltmis olursunuz.

Steem Power ciktikca, sizin vereceginiz Vote'larin degeride cikiyor.

Bu Steem Power artikcada, aldiginiz votelarin degerleride artiyor.

Yazilariniza gelen votelar daha güclü oluyorlar.

Eger hesabinizi büyütmek istiyorsaniz, Steem Powerinizi yükseltin.

Size önerim, Steem Powerinizi su an Power Down yapmayin.

Bu sizin vote gücünüzü azaltir ve aldiginiz vote'lardan miktarlar azalir.

Yani zarar edersiniz.

Ama yinede Power Down yapmak istiyorsaniz, bu Steem Powerden cektiginiz miktar, size Steem olarak devrediyor sistem.

Bu Steem'ide dismarketlerde ya Bitcoine yada istediginiz dövize cevirebilirsiniz.

Ben kendim almanyada yasadigim icin, Türkiyede hangi Banka hangi islemlerle size Crypto-dövizlerini nasil transfer ediyor, onu malesef bilmiyorum, yoksa o kunu hakkinda bir yazi hazirlardim.

Ama aranizda bilen varsa ve hazirlamak isterse, güzel olur.

Rewardlardan aldiginiz diger 50%, yani SBD (=Steem Dollar) isterseniz dismarkette kendiniz icin kullanin yada, Steeme cevirip geri hesabiniza transfer edip Steem Powerinizi yükseltebilirsiniz.

Su an Steem ile SBD'nin kurslari birbirinden fazla farki yok ama dismarkette icmarketten biraz fazla elde edebilirsiniz.

Icmarkette ama fazla kafa aritmadan cevirebilirisniz.

Hangisini uygun görürseniz, onu yaparsaniz, bu konuda size birsey öneremiycem, cünkü kurslar su an cok oynuyorlar.

Bu konu hakkinda daha baska sorulariniz olursa, yorumlara atabilirsiniz arkadaslar.

ve ayrica @efsane arkadasimizin istedigi üerine yep yeni, sanli bayragimiz ve steemitin kendi logosuyla beraber bir calisma hazirlayip size yarin yada ertesi günü sunmayi düsünüyorum.

Anlayisiniz ve ilginiz icin Tesekkürler

Saygilarimla

@steemit-turkey / @oendertuerk


Steemit-Turkey --- rewardlarin ayarlari 50/50mi yoksa power up 100% mi ve rewardlar nasil hesaplaniyor


--- Steemit-Turkey Facebook Group steem-tr-gif3.gif Turkish Steemit.Chat Room ---


Download.png

Sort:  

Yani rewards oranı %50 olduğunda bize gelen para mesajın yanındaki değerin yarısımı oluyor?

rewardslar 50%/50% ayarinda oldugunda = asagi yukari 25%i baska curatärlere gidiyor, bundan kalan 50% senin cüzdanina gidiyor, 50%side Steem Powerina.

Teşekkürler. Yeniyimde kusura bakmayın. Para ile steem power alma şansımız varmi veya steem 'i paraya donusturebiliyormuyuz?

eger bitcoin veya baska crypto paraniz varsa, alabilirsiniz.
ben kendim almanyadan oldugum icin, Türkiyede crypto paralarin islemleri nasil olduguna yönelik birsey diyemiyecem.
www.poloniex.com veya www.bittrex.com dan her crypto parayi steem´e cevirip steemit hesabiniza transfer edebilirsiniz.

yazı için teşekkürler @steemit-turkey

trail başlatmanız zor mu

çoğu kişinin oy verecek zamanı olmuyor belki katılmak isteyenler olur

traili streemian üzeri acmak icin 500 steem power olmasi gerekiyormus. yapanlarla konusmustum bunu. bir ay icinde mümkün olacagini düsünüyorum. yarin hersey yolunda giderse, size güzel haberlerim olacak :))

ach so :)

tamam bekliyorum merakla :)

Güzel yazı eline sağlık

Yararlı bilgiler için teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65359.95
ETH 3492.90
USDT 1.00
SBD 2.51