Steemit-Turkey & Turkish-Trail

in #tr7 years ago (edited)

happy-dreams-03.jpg

Arkadaslar,

Bir kac gündür bir kac yetkili ile bize böyle bir Trail projesini nasil gerceklestirebiliriz diye konusmalar yaptik ve sonunda @Turkish-Trail'i gerceklestirebildik.

Turkish-Trail hesabi bir kac saat icinde bugün sadece kendisini steeme tanitacak ve yarin herhalde tam calismaya basliyacak.

Trail ne dir ve ne yapar diye soracak olursaniz, Trail demek, sürü vote almak demek.

Turkish-trail nasil calisir bir bakalim.

Turkish-Trail 'TR' tagli paylasimlara sürü vote verebilir.

Sürü vote almaniz icin bir kac basit sartlar var.

Ilk basta paylasimlariniz ve yazilariniz kendinizin olmali.

Ikincisi paylasiminiz 'TR' taggini tasimali ve türkcede yazilmis olmali.

Ücüncüsü, her Türk üyemiz günde bir sefer sürü vote alabilir, ama bu mecbur degildir.
Su an fazla Türk olmadigimizdan her gün bir postumuza vote verebilir. Ama ilerde, Türk toplumu büyüdükce, yeni gelen arkadaslarimiza yönelik calisacaktir. Hem büyümelerini gerceklestirmek icin hemde kalmalirina motive etmek icin.

Dördüncüsü, Turkish-Trail birbirine destek veren Türk üyelerine yönelik calisacaktir.
Sadece vote alip ama diger arkadaslarina destek vermeyenler sürü votelar almayabilirler.
Bunun bilincinde olmanizi istiyorum. Tabiki herkez her zaman online olamiyor ve o yüzden herseye ote veremeyenler var. Bunu biliyorum. Herkesin gercek hayatdada isi gücü var. Ama yinede, mümkün oldugu kadariyla birbirimize destek olmaliyiz.

Turkish-Trail adil bir sekilde vote vermeye calisacaktir.

Ilk basta Steemit-Turkey hesabindan üzeri Türk üyelerini Steemite tanitmayi düsünüyordum ama bunu Turkish-Traile devrettim.Her bir kac güne bir, Turkish-Trail bir Türk üyemizi Steemit toplumuna inglizcede tanitacaktir. Bu tanitim, resimli olmasi sarttir arkadaslar.

Bununla ilgili yarin aksama bir yazi hazirlamaktayim.

Hepimizie hayirli ugurlu olsun.

Size ilginiz icin tesekkür ederim.

Saygilarimla

@steemit-turkey

Sort:  

Türk steem topluluğunun gelişmeşi için bunun üstüne gitmeniz, uğraşmanız çok güzel. Ben de en kısa sürede kendimi bu topluluğa tanıtmak için can atıyorum.

@valensi - karariniza sevdim.
sizi isterseniz 3cü olarak turkish-trailde tanitirim.
bana isim, yas, is güc, nerde yasadiginizi, hobbylerinizi, ne seversiniz, baska neler yaparsiniz, steemite yolunuz nasil düstü gibi seyleri, ve bir kac resimde cok önemli, bi yazi olarak
XXX
mail´ime bu ayin 17ne cumartesi gününe kadar atarsaniz , sizi ya pazar yada pazartesi günü tanitabilirim.

Teşekkürler, @oendertuerk böyle organize çalışırsak daha sağlam nitelikli bir topluluk oluşacak ileride. Güzel bir çalışma olmuş, elimden gelen desteği vermeye çalışacağım ben de.

bende tesekkür ederim @osmanbugra kardesim ;)
bu toplulugu hep beraber güzel bir sekilde insaa edecegiz insallah ;)

Steemin Türkiye topluluğu için girdiğiniz bu uğraş beni fazlasıyla heyecanlandırdı.Beni de topluluğa tanıtırsanız çok mutlu olurum.

@michaelscofield :D
seve seve tanitirim ;)
bana bir yazi hazirlarsaniz güzel olur.
mesela, Michael Scofield kimdir? kac yasinda? nerde yasar? Türkiye ilgisi ve sevgisi nerden gelir? Türkiyede ne yapar? nereleri gezmistir? gercek hayatinda türkiyden baska neleri sever? hobbyleri nedir? ve steemite yolu nasil düsmüstür? bunlari bir kac tane resim ile beraber bana
XXX
mail`ime pazar gününe kadar gönderirseniz, sizi sali gününe turkish-trail ile tanitabilirim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 58118.57
ETH 2462.81
USDT 1.00
SBD 2.38