You are viewing a single comment's thread from:

RE: JAPONYA: "Keekihoudai" Çok Popüler!/ケーキ放題が大人気!

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba @bircaz hanim , sizi turkish-trail üzeri cumartesi gününe tanitabilirmiyim? blogunuza baktim ve bir intruducing yapmissiniz. isterseniz ordan bir kac not alabilirim yada eger eklemek istedikleriniz varsa, bana bunlari
XXX
mailime atabilirsiniz.
ne dersiniz? :)

Sort:  

Tanıtabilirsiniz tabi ki. Çok sevinirim. :D
Ben size kendim ile ilgili daha ayrıntılı bir tanıtım ve resim de atarım. Hoşunuza gidenleri ekleyebilirsiniz.
Şimdiden teşekkürler.

Ben tesekkür ederim @bircaz hanim :)
maili bana persembe aksama kadar atarsaniz sevinirim, cuma gününede tanitirim.
hata yaptim bir yorum öncesi, cuma ile cumartesiyi karistirdim :D

Bugün gönderiyorum.:D

Ve gönderdim. Kolay gelsin.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 53921.46
ETH 2250.39
USDT 1.00
SBD 2.30