İşsizliğin para kazandıran hali [Cointurk 16. Projesi]

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar,
Bugün sizlere @kusadasi ekibinin Cointurk 16. Projesi kapsamında Steemit'in bana kattıklarından bahsedeceğim.
images.jpeg
Steemitle tanışmam henüz çok yeni sayılır. Ben daha önceki yazılarımda da belirttiğim gibi şu an taze üniversite mezunu bir işsizim. Her genç gibi sosyal medyada da çok vakit geçiriyordum. Bir arkadaşımın tavsiyesiyle Steemit'le tanıştım ve hem sosyal medyada aynı vakti harcıyorum hem para kazanıyorum hem de @kusadasi gibi faydalı hesaplar sayesinde blockchain ve cryptocurrency piyasaları hakkında bilgi sahibi olup geleceğime yatırım yapıyorum.
Sizleri bilemem ama ben Steemit'e girdikten sonra İnstagram Twitter gibi sosyal medya ağlarında harcadığım vakti burada da harcıyorum. Gayet eğlenceli ve faydalı içerikler üretiliyor. Dlive'i Dmania'sı Zappl'ı ve ismini sayamadığım niceleriyle kendine çekiyor ve bağlıyor.
Arkadaşlar sizlerde böyle güzel projelere katılıp bu şekilde kendinizi ifade etmek istiyorsanız @kusadasi hesabını takip edebilirsiniz. Hepinize güzel günler dilerim.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64104.40
ETH 3148.52
USDT 1.00
SBD 4.25