Steemit'de Yorum Yazmak Neden Önemli ?

in #tr7 years ago (edited)

Şimdi arkadaşlar Steemit harika bir platform. Fakat ne yazık ki bazı arkadaşlar hızlı para kazanma yöntemi gibi görüyor. Steemit'te yazı yazmak içerik üretmek kadar yorumlarda çok önemli bir yer tutuyor. Sevdiğiniz içerik üreticilerini takip etmek ve yazdıkları içerikleri anladıktan özümsedikten sonra yorum yapmak neden bu kadar önemli ?. Yine geliyoruz Network 'un faydalarına pek çok yeni başlayan yazar yorum atmanın önemini hızlı şekilde kavrıyor fakat nasıl yorum atacakları hakkında pek bir fikirleri yok gibi.

giphy.gif

Etkili Olmayan Yorumlar

Şimdi arkadaşlar geçenlerde farkettim Türkçe yazılarıma ingilizce yorumlar geliyor. Takipçi edinme ya da oy alma çabasıyla yapılmış bu yorumların çok büyük ölçüde etkisiz olduğunu söyleyebilirim. Süper Post ! Followladım ,Resteemledim . Harika içerik gibi robot ürünü gibi gözüken herkese kopyala yapıştır tarzında yazılmış yorumlar Network kurmaktan çok sizi asla takip etmemesini garanti altına almanızı sağlıyor. Yani arkadaşlar çılgınlarca yorum yazmaya gerek yok.

Etkili Yorum

Şimdi ne kadar takipçi sayısı kazanılması için oy gücü yüksek insanlara yorum atılmasını uygun bulmasamda. Steemit küçük bir kapitalizm simülasyonu olduğu için bu işlemin etkililiğini yalanlamayacağım. Eğer yorum yazıp diğer yazarlarla etkileşim halinde olmak istiyorsanız. Saçma kısa yorumlardan öte , karşıdaki insanın içeriği okuyup anlayıp onun hakkında soru sorabilirsiniz ya da karşı argümanınızı sunabilirsiniz. Belli başlı sevdiğiniz içeriklere bu işlemi sürdürdüğünüz sürece eninde sonunda yazar ile aranızda bir yakınlık oluşacaktır. Hatta @nnnhhh isimli arkadaşım bir yorumundan 120 dolar gibi bir rakam kazanmıştı. Yorumlarınızla Steem kazanmanızda başka bir artısı bu işin. Platformu zevk aldığınız şekilde kullanın.


Yani arkadaşlar işin özü sadece ne içerik üreticeğim diye düşünmenize gerek yok ara sıra rahatlayın ve platform ile etkişelim haline geçin. Ben bazen çoğu zaman yazmayı bırakıp insanlarla konuşuyorum ve etkisini fazlasıyla görebilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkürler , Görüşmek Üzere
Sort:  

Outstanding post :)

Ilk gun her yorum yapani takio ediyordum daha sonra farkettim ki bu sefer guzem icerikleei kaciriyorum. Sadece steem icin yorum yazmak veya icerik olusturmanin gereksiz oldugunu farkettim. Zaten kaliteli icerik olunca kazanci ve puani ona gore oluyor. Simdi insanlari nasil daha iyi iceeik olusturabilirim diyerek takip ediyorum. Ve yorumlari mumkun oldugunca kna gore atiyorum. Yazi icin tesekkur ederim bence baaarili ve amaca uygun olmus.

@steeminator3000 Awesome post, Resteemed and Followed!! Saka Saka tamamen katiliyorum. Insanlar bazen bunun sosyal bir ag oldugunu unutuyor gibime geliyor. Post okunmadan yazilmis hazir cevaplarin ne kadar itici oldugunu kavramalarini isterdim. Iyi gunler

Outstanding! Thank you for sharing.

Thanks a lot pal :D

Sir, I thank you for your vote. All your wishes are fulfilled

*Insert her yazının altına yapıştırılabilecek yorum here *

kral iyi konuya değinmişsin.. Duygularıma tercüman olan bir yazı niteliğinde.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 66095.52
ETH 3595.60
USDT 1.00
SBD 2.49