Türk Topluluğu Hala Aktif mi ?

in #tr6 years ago

Eskiden baya kalabalıktı Steem bir ara Discord falan dağılmış çok takip etmiyordum , ara sıra tr tagine giriyorum ama Türk sayısı galiba gerçekten azaldı Dlive'in kendi platformunu kurmasından sonra , hala aktif olarak kullanılan bir Discord kanalı var mı ve Türk kullanıcıların sayısı tahmini ne kadar ?

Sort:  

Arada girip göz atıyorum ben yeni gelişmeler var mı diye. Muhtemelen çoğu Türk kullanıcı da aynı şekilde uzaktan izliyordur. Umarım tekrar yeni sebepler oluşur ve aktif kullanıcılar geri döner.

Benimde öyle arada bakıyorum

şu an aktif bir kanal var hocam. discordda 160 kişi falan var sanırım.
https://discord.gg/WhGm3n

Saol uykusuz başgan

Küstürdüler cheff

keşke eskisi gibi olsa her şey..

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63047.55
ETH 2690.45
USDT 1.00
SBD 2.54