You are viewing a single comment's thread from:

RE: Haftalık Yazı Seçme Projesi !

in #tr7 years ago

@baharoba ben sizin kararınıza tamamen güveniyorum.

Kıstas olarak imla , anlatım dili , yazının okunabilirliği ve içeriği incelenebilir diye düşünüyorum.

Belki sizin iş yükünüzü biraz arttırabilir bu iş ama türkçe yazan yazarlarımızın daha kaliteli eserler yazmaya teşvik edeceğine inanıyorum biraz rekabet iyidir.

Sort:  

Bu iş için görevlendirmelerde yapılabilir gerekirse. Örneğin ön eleme için kıssas imla ve yazım kuralları olursa bunun kontrolünü bizden birileri pek ala yapabilir. Bu sayede hem süreç hızlı ilerler hem de @baharoba'nın yükü azalır. Ön elemeyi geçenler arasından listeye girecek yazıyı yine Bahar seçer.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 59511.68
ETH 2613.19
USDT 1.00
SBD 2.39