Minnowsupport Projesi Nedir ?

in #tr7 years ago (edited)

Nedir bu Minnowsupport ?


Bugün arkadaşlar size steemit'e başladığımdan beri kullandığım ve desteklediğim bir projeyi sunmak istiyorum. #minnowsupport isimli ve @aggroed isimli arkadaşın witness projesi olan bu oluşum şuan 3400 kişilik dev bir topluluk haline geldi. Steemit platformunda etkili olan pek çok kullanıcının ve çok kaliteli yazarların bulunduğu bu platformun asıl amacı bizim gibi minnowları en iyi şekilde destekleyebilmek.


Küçük balığa bir oy verin günlerce yesin ama küçük balığa destek verin aylarca yesin ve büyüsün mantığıyla yola çıkan bu projenin sloganı Barış,Bolluk ve Özgürlük neden bu projeyi desteklediğimi ve her Steem'e yeni başlayan arkadaşlarımızın kullanması gerektiğini sizlere
açıklayacağım.

Minnowsupport'la Nasıl tanıştım ve Kendi Tecrübelerim Neler Oldu ?

Şimdi arkadaşlar Minnowsupport'la tanışmam yine beni platformla tanıştıran Yodam @heimindanger tarafından oldu. Projeyi anlattı sisteme ne kadar yararlı olduğunu ve ikna oldum kullanmaya başladım. Arkadaşlar şimdi bu adamların yürüttüğü pek çok proje var ama benim en çok ilgilendiğim hesaplarından Resteem yapılan haftalık yazılar ve kendi postlarınızı votelatmak için kullanacağınız pek çok kişi tarafından delegasyon yapılmış botları var ve diğer dolandırıcı ve sisteme zararlı botlara nazaran buna hiç bir para ödemenize gerek yok hesabınızın sistemde kayıtlı olması için sadece 0.002 Steem'lik sembolik bir ücret istiyor ve her 10 saatte bir bu botu kendi yazılarını oylatmak için kullanabiliryorsunuz. Bu diğer oy satan balina botlarına göre tamamen zararsız ve sistemin açıklarından yararlanmayan bir oluşum bu botu nasıl kullanacağınıza dair bir sorunuz olursa bana her zaman Discord aracılığıyla sorabilirsiniz ve daha fazla bilgi için @minnowsupport isimli hesabı takip edip yeniliklerden haberdar olabilrisiniz. Ben şuana kadar 1 aydır kullandığım bu oluşumdan oldukça memnunum ve geçenlerde toplulukla iletişim kurma fırsatı buldum gerçekten yardımsever insanlar.

Minnowsupport projesinin Planı ve Misyonu

Şimdi arkadaşlar Steemit platformunda işlerin nasıl işlediğini öğrenmenin zorluğundan herkes haberdar. Bu yüzden ana problem olarak bunu ele almışlar. Steemit'de birbirini destekleyen ve öğretici bir topluluk oluşturmanın ne kadar elzem olduğunun farkındalar. Tek amaçları bu topluluğu güçlendirip daha bağlı güçlü bir topluluk oluşturmak.

Peace, Abundance, Liberty Discord Kanalı

Şimdi gelelim bizim türk topluluğu olarak en büyük problemine. Benim şahsi görüşüm en büyük problemimiz yeni üyelerin platformla olan etkileşiminin çok az olması ve internasyonal networkümüzün çok sınırlı olması. Geçen gün @aggroed isimli projenin beyni arkadaştan proje hakkında bilgi alırken bana kibarbir teklifte bulundu. Eğer 15 adet Türk bulursan size kendi Discord kanalımızın altında #tr-community adı altında bir alt discord kanalı açabilirim dedi. Bu konu hakkında sizin görüşlerinizi bekliyorum.

İkinci discord olarak bu kanalı kullanmamızın topluluğumuza gerçekten çok yararlı olacağını düşünüyorum.

Yararlar

  • Topluluğumuzun bilinirliğini bir miktar arttırabiliriz bu sayede.

  • Türk yazarlarımız tüm dünyadan insanlarla daha rahat etkileşim içinde olabilir ve biraz bağlantı kazanabilirler.

  • Belki @baharoba' nın yada hepimizin yapacağı projelerde destekçi bulma şansımız artar diye düşünüyorum.

Discord kanalının adresi burada arkadaşlar https://discordapp.com/invite/HYj4yvw

Bununla ilgilenmeniz halinde arkadaşlarla iletişime geçip kanalı açtıracağım biz yine kendi Discord'umuzu kullanırız ama diğer kanalda da ara sıra takılırız.

Daha fazla bilgi için : http://minnowsupportproject.org/ 💪

Lütfen düşüncelerinizi bu mesajın altına yorum olarak atın ve tartışalım
Sort:  

güzel fikir. üyeliğim var gerçi alt kanal da açılırsa iyi olur.

Alt kanal açıldı şuan katılabilirsiniz @damla tr-community-nopost

güzel fikir destekliyorum.

your post looks interesting
i wish there was an english translation
thanks for sharing keep up the hard work

Sorry man it is totally my bad I wish I made english translation too

Tecrubelerinizi bizden esirgemiyorsunuz. Tsk. Keyifle okudum ve faydali bilgiler edindim...

Toplum aşkıyla yanıp tutuşuyorum ne demek

kesinlikle destek verilmesi gereken bir proje.

great i use translator for reading..

I really hope it will make a decent translate for you fingers crossed :D

Sen nereye biz oraya valla patron biliyosun.

good post! I liked it although there were parts that I could not translate very well!
I invite you to come to my blog, maybe it is to your liking and I can count on your support!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 64401.24
ETH 2782.30
USDT 1.00
SBD 2.65