Merhabalar Dostlar

in #tr7 years ago

Merhaba Arkadaşlar bu muhteşem ve ilgi çekici platforma yeni katıldım biraz araştırma sonunda @baharoba isimli kullanıcının gönderisini bulma şansına eriştim fakat platform hakkında en ufak bir fikrim yok geçen sene fransız bir arkadaşım beni bu platformla tanıştırmıştı ve crpytocurrencylerle fakat o zaman yoğun olduğumdan vakit ayıramamıştım oda bana 20 steemdolar gönderip en azından poloinexte trade yapmamı önermişti bugün itibariyle tüm poloinexteki cryptolarımı steeme yatırdım ve artık bundan sonra steemde aktif ve yararlı bir üye olmayı planlıyorum ama dediğim gibi konu hakkında hiç bir fikrim yok ve türk üye tabanının ne kadar olduğu hakkındada sadece bu gönderiyi tanışma amaçlı paylaşmak istedim. İyi günler dilerim.

Sort:  

Merhaba @steeminator3000 hoşgeldiniz. Platform kullanımı aslında basit. Buradaki üyeler çok yardımseverler. Kafanıza takılan sorularınızı her zaman yorum olarak sorabilirsiniz. Herkes yardımcı olmaya çalışacaktır. Hesabınızı takibe aldım. Bol şans.

Çok teşekkürler sizede

Hosgeldiniz!

Merhaba aramıza hoşgeldiniz . Ben türk küratorum. Türkçe yazdığınız yazıları tr etiketiyle etiketlerseniz yazılarınızı değerlendirip destek vermeye çalışacağım . Bunun dışında Türklerin sayısı gün geçtikçe artıyor diğer üyelerin yazılarını yine tr etiketinde bulabilirsiniz . Merak ettiklerinizi istediğiniz heran sorabilirsiniz :)

Ben genelde ingilizce gönderiler atmayı tercih ediyorum tr etiketinde türkçe yazmam lazım herhalde değil mi ?

Evet . Etiketleri iyi kullanmanız downvote almamanız açısından önemli . Bunun dışında üyelerimiz hem ingilizce hem türkçe şeklinde de post yazıyorlar . Sizde böyle yazabilirsiniz dilerseniz :)

Hosgeldiniz
@steemit-turkey sizi takibe aldi.
Steemit-Turkeyin blogu üzerinden diger Türk üyelerle temasa gecebilirisiniz.
Saygilarimla

Hoşgeldin, geçen yıl gelseydin tabi ki iyi olurdu ama yine de platformun öncülerindensin :D Ben şahsen Steemit'i blockchain üzerinde en iyi çalışan platform olarak görüyorum, ondan iyi yapmışsın crypto currency'ni steem'e çevirerek.

Yazı yazmayı sevmeyen bir insandım, steemit bu algımı değiştirdi. Yazı yazmak güzelmiş :D

İyi şanslar ve iyi palyaşımlar. Spesifik soruların olursa yardımcı olmaya çalışırım.

Teşekkürler geçen yıl burdaydım ama şifremi unuttum bi amerikan gezetesinde okumuştum. Format falan gitit şifre talihsiz oldu

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64400.33
ETH 3140.71
USDT 1.00
SBD 3.93