Merhaba Arkadaşlar Artık Kendimi Tam Olarak Tanıtayım Dedim.

in #tr7 years ago (edited)


Merhaba Arkadaşlar Ben Berk Çona 1991 Yılında Balıkesir'de Doğ... Şaka şaka O kadar Geriden başlamaya gerek yok. Kendim ile ilgili size anlatabileceğim şeyler sınırlı. Ortaokulu bitirdikten sonra Amerikan Lisesine gitmeye karar verdim ve ailemin yanından ayrıldım ve 5 sene boyunca İzmir'de yaşadım ve okulumdan başarıyla mezun oldum . Fakat 18 yaşımda İzmir'de yaşamaktanda sıkıldığım kanaatine vardım. Hikayenin bu kısmına kadar ne kadar maymun iştahlı ve çabuk sıkılan biri olduğumu anlamışsınızdır. Pek Çok uğraşta bulundum yarı-profesyonel olarak gitar çaldım bir ara balıkçılığa sardım ama tabi ki en büyük tutkum her zaman benim için bilgisayar oyunları ve internetti.


Soldaki Kamil benim.

Yine anlık bi kararla 18 yaşında Almanya'da okuma kararı aldım. O zamanlar özgüven tavan tabi yaparız ederiz triplerindeyim. Öyle bi güven varki karşıma gelebilecek herşeyin üstesinden gelebilirmişim gibi geliyor. Gittim Almanca öğrendim Berlin teknik üniversitesinden inşaat mühendisliği bölümü için kabul aldım tabi bunlar bir anda olmadı 2.5 3 senedir Berlin'de yaşıyordum bunlar olurken. Tabi para hiç bir zaman yetmiyordu hep çalışıyordum bir yandansa eğitimimi tamamlamaya uğraşıyordum. Bir yandan almanca mühendislik dersleri bir yandan ailevi problemler falan derken Almanya'dan dönmek zorunda kaldım. Ee ne olacak şimdi diyorum kendi kendime Lan sen 4 senede ülkeye 2 kere ayak basmışsın ne yapacaksın Türkiye'de nasıl alışacaksın diye sorular. İnsanoğlu güzel yaratık her koşulda yaşamaya uyum sağlayabiliyor bizde alıştık. Şimdi Izmir'de Halkla ilişkiler ve Reklamcılık Bölümünde eğitimime devam ediyorum 1 senem kaldı.

Böyle uzun bi tanıtıcı yazı yazmayı steemit platformunda kalıcı olmaya karar verdiğimden yazıyorum. Tabi bana güven olmaz kafam çok gelgitli.

Steemit ile tanışmamıda tamamen internet üzerinden çalışmaya borçluyum. Hearthstone , League of Legends ve envai çeşit oyun hizmetleri veren sitelerde aktif olarak çalışmaktayım. O siteleri kuran fransız bi arkadaşım ısrar ederekten beni platforma soktu fakat 1 haftalık deneyimimden sonra zevkle söyleyebilirim ki Steemit harika. Poloinexteki tüm paramı steem alarak siteye yükledim.
Sağdaki Beni siteye başlatan arkadaşım soldaki Kamil yine benim.

Steemit platformunda genelde ingilizce olarak kafama ne eserse onu yazmayı planlıyorum. Herkese iyi geceler dilerim.

Sort:  

techer kula for sharing ur stori!!!

Congratulations @steeminator3000! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received

Click on any badge to view your own Board of Honnor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63743.08
ETH 2657.15
USDT 1.00
SBD 2.87