Haftalık Yazı Seçimi Hakkında Düşüncelerim

in #tr7 years ago

Dün @baharoba 'nın attığı postu ve herkesin düşünce ve yorumlarını inceledim. Çok güzel düşünceler öne sürülmüş.
Şimdi arkadaşlar açıkcası ekstra postlardan ödül verilmesini pek düşünmemiştim ama oda güzel bir ek olmuş.

Benim bunu önermemdeki tek sebep ben hergün seçilen yazıları tek tek okuyorum. Beni bu öneriye iten ise seçilen yazıların arasında kesinlikle bir kaç tane çok çok iyi diye nitelendirebileceğimiz yazılarda oluyor ama gün sonunda tekrar incelediğimde topluluk olarak çoğumuzda oy gücü ve fazla network olmadığı için herkesin aynı meblaları kazandığını gördüm.

İlk olarak günlük yazı seçimi methodunda hiç bir problemim yok kesinlikle bu kadar küçük bir topluluk için daha iyi bir steem kazanma yöntemi olamazdı bu yüzden @baharoba ve bu topluluğun kurulmasında desteklenmesindeki tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.

Fakat Steemit de yazıların ve paylaşımların iyi ve ya kötü olduğunu belirten tek kıstas upvote ve kazanılan mebla olduğu için bu tarz bi komün ödeme sisteminin yazarları çok çok kaliteli eserler yazmaya teşvik etmediğini düşünüyorum. Bu yüzden hem günlük desteklerimizi korumak ve yazarları daha iyi yazmaya teşvik etmek adına bu tarz bir öneriyle kuratörümüzle konuştum.

Şimdi bu haftalık yazı hem topluluğumuzun daha fazla tanınmasına ve bu topluluğu oluşturan insanların daha fazla network kazanmasına yardımcı olacaktır.

Ben bu haftalık seçilen yazıların haftalık çevirisini yapmaya gönüllüyüm. Ama ödül sisteminin nasıl olacağı hakkında bir fikrim yok çevirdiğim yazıları @baharoba 'nın hesabından paylaşırız çünkü görünene göre en fazla networku olan kendisi bir kaç hesaptanda resteemlenebilir.

Ben bu işin uzun vadede herkes adına daha yararlı olacağını düşünüyorum bilmem sizin düşünceleriniz neler.

Tartışalım bu durumu.

Sort:  

@baharoba hanımın blogundaki konuda ayrıntılarıyla beraber açıkladım. Ben ödül sistemi olmasının ve bu oranın %15 yazı sahibi, %45 çeviren, %40 @baharoba hanım şeklinde olmasını düşünyorum. Benim şahsi görüşüm en adaletlisi bu olur. Neden yazana %15 denince çeviri ücretleri bir makalenin piyasadaki ederinin 3 katı diyebilirim. Ayrıca yazı sahibi kendi blogunda da vote alacağından bi nevi dengeleme şeklinde.

Ben ücretsiz çeviri yapabilirim vaktim olduğunca

Ücretsiz çeviri bir yerden sonra çıkmaza girer. Siz yoksanız başkası ücretsiz çeviri yapmak istemeyecektir. Bu yük baharoba hanım ya da başka birine kalacaktır vs. vs. Bu arada yanlış anlaşılmasın. Ben çeviri yapabilecek biri değilim.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61746.46
ETH 3447.41
USDT 1.00
SBD 2.50