Kripto Paraların Geleceği Nasıl Olacak ? Türkiye Nerede Olacak ? [Cointurk 24. Projesi] muhammed#6323

in #tr6 years ago (edited)




                                 
                           ##Kripto Paraların Geleceği Nasıl Olacak ? 

##Kripto paraların geleceği hakkında kimse kesin bir şey söyleyemez herkes tahminde bulunur.Kripto paraların bizlerin hayatına 2009 yılında Bitcoin ile girdi ve şuanda bile hala piyasanın belirleyicisi en tanınan coini Bitcoindir,bu da ilk olduğu içindir.2009 yılında kripto paralar ile birlikte blockchain teknolojisi de hayatımıza girmiş bulundu.


##Kısa bir bilgiden sonra artık yorumlamaya başlıyorum kripto paraların geleceğini;kripto paraların geleceğini bir çok yönden yorumlayıp tahmin yürütebilirim ve benim gibi milyonlarca insan bunlardan biri de sizsiniz farklı farklı açılardan bakıp yorumluyoruz ve ortaya çeşitli yorumlar ortaya çıkıyor.Kimileri diyor ki 30$ olacak,kimileri diyor ki 100.000$ olacak ve hatta bazıları diyor ki 1.000.000$ seviyelerine gelecek,bazı kişiler ise balon olduğunu söylüyor ve belli bir yerden sonra artık patlayacağını ve dip seviyelere hatta yok olacağına inanıyorlar.Bunun sebebi herkes olaya farklı bir yönden baktığı içindir.


##Kendi adıma konuşmak gerekirse kripto paraların geleceğini güzel olarak değerlendiriyorum,benim tahminim de geleceğin para birimi olacağı yönündedir.Herkesin ayrı bir tahmini var fakat ben gelecekte mevcut para birimlerini kaldırıp tek bir para birimi olan kripto paralar kullanılacak diye düşünüyorum.Tabi bu noktalara gelindiğinde her ülkenin yine şuan ki olduğu gibi kendine has bir kripto parası olacak ve ülke içinde o kripto para kullanılacak ve diğer kripto paralar ise evrensel olarak tüm ülkelerde geçerli olacaktır diye düşünüyorum.


##Ben bu şekilde düşünmüyorum ama birde olaya diğer taraftan bakanlar var tabi ki her durumda olduğu gibi.Bir şeyin potansiyelinin yüksek olması başarılı olacağı anlamına gelmiyor ve şuan ki olayı anlatmadan gelecekte Bitcoin ve diğer kripto paraların patlayacağına inanıyorlar fakat ortaya herhangi bir sebep koymuyorlar,neden ve nasıl patlayacak gibi durumları açıklayamıyorlar ve ben bu yüzden bu gibi yorumlara inanmıyorum.




##Geleceğin para birimi olması için şuan ki para biriminin daha iyisi olması lazım.Bu özellikler de kripto paralar da var gibi duruyor.Daha kolay ve güvenilir gibi duruyor.Bazı hack olayları olabiliyor bazen ama zaman içerisinde herşey rayına oturtulacaktır ve geleceğin para birimi artık kripto paralar olacaktır ve arkasında bir teknoloji buluşu olan blockchain sistemi olacaktır.Blockchain sistemi ile birlikte gerçekten kripto paraların hayatımızda kalıcı olmaması ihtimalini düşünemiyorum,er yada geç,bugün yada yarın kripto paraları tüm ülkeler ve herkes kabul edecek ve yatırım yapmaya başlıyacaklardır,sizde hemen yerinizi alın bence.


##Gelecekten bahsediyorum,yorumluyorum fakat biliyorsunuz ki son zamanlarda uzun süredir süren bir düşüş eğilimi var,bu eğilim yüzünden bir çok yatırımcı geri çekildi ve onlar da kripto paraların balon olduğuna inanmaya başladı diye duyuyorum çevremden ve bende öyle düşünüyorum.Yani para kaybeden yatırımcılar artık kripto paraların balon olduğuna inanıyor fakat ben o şekilde inanmıyorum.Çünkü bu yıl içerisinde bir çok kez darbe yedi diyebilirim kripto paralar için,bu zor zamanlar geçtiğinde o piyasadan çekilen balon diyen yatırımcılar geri gelip bu sefer daha büyük oynayacaklardır ve pişman olacaklardır alttan toplamadıkları için.


##Gelecekte nasıl olacak sorusunu yeterince cevapladığımı düşünüyorum,son olarak ise geleceğimizin para birimi olacağına inanıyorum fakat bunun gerçekleşmesi için şuan ki kripto para piyasasına sağlam bir güvenlik ve denetleme getirilmeli,aynı zamanda düzeltilme ve devletlerin de desteklemesi lazım bu kripto paraları,yoksa bu dediklerim olmazsa yakın gelecekte biraz zor olur gibi duruyor ama bundan yıllar sonra geleceğimizin para birimi olabilir diye düşünüyorum fakat biraz zaman alacak gibi duruyor.





                                    Türkiye Nerede Olacak ?

##Yukarıda Dünya için konuşmuştum,kripto paralar gelecekte nasıl olacak diye yorumlarda bulundum.Türkiye için nasıl olacak derseniz Türkiye akıllı bir devlet diye düşünüyorum.Bu teknolojiden uzak kalmayarak bir an evvel kendini bu teknolojinin içine atacaktır.Hatta kendi kripto paramızı bile çıkarabiliriz.Şuan biraz geri kalmış sayılabiliriz tüm dünya ülkeleri yani bazı ülkeler düzenleme bile getirdi,bazıları yasakladı bazıları ise yasallaştırdı fakat Türkiye için herhangi bir resmi işlem söz konusu değil.Medyaya da fazla yansıtılmıyor  şuan Türkiye'nin gündeminde Bitcoin ve kripto paralarla ilgili herhangi bir şey yok fazla ciddiye alınmıyor gibi duruyor sanıyorum ki ve bu durumdan endişe de etmiyorum değil açıkçası.Geçmişte yıllar yıllar önce bazı şeylerden geç kalmamızdan dolayı ülkemiz hala o ülkelerin gerisinde ve kendini yeni yeni topluyor umarım bu teknolojiden de uzak kalmayız.


##Türkiye uzak kalmayarak,yakın gelecekte kripto paramızı çıkaracaktır ve ülkemizde yasallaşacaktır diye umut ediyorum.Bazı devlet yetkilerin açıklamasında zaten daha öncelerden kendi kripto paramızın çıkarılması gerektiği bildirilmişti.Devletin içinden böyle kişilerin bu şekilde düşünüyor olması beni umutlandırıyor ve gelecek ile ilgili yorumlarımı şekillendiriyor.


##Ülkemizden bir çok kişi Bitcoin madenciliği yapıyor mesela bir örnek ise Çiftlik Bank kurucusu dolandırıcı cocuk da Bitcoin madenciliği yapıyormuş.Bunun haricinde Bitcoin madenciliği yaparak geçimini sağlayan ve bu işe bir çok para yatırmış kişiler bulunmakta ve Devlet herhangi bir kısıtlama getirmiyor onlara veya bir yasaklama söz konusu değil bu da Devletimiz serbest bırakıyor ve olumlu bakıyor fakat düzenleme için erkenmiş gibi geliyor bana,umarım da böyledir ki devletimiz olumlu bakıyordur.


##İmamlar ise olumsuz düşünüyor diye okudum haberlerde,imamlar haram olduğunu düşünüyorlarmış.Umarım haram değildir çünkü ben burada bir nevi emek veriyorum ve makale yazıyorum bunun sayesinde buradan SBD kazanıyorum,bu SBD'yi çekmek için borsayı kullanmam lazım ve SBD bir kripto para birimi.Kripto para birimlerinin haram olduğunu düşünmüyorum,normal bir para birimi gibi emeklerimizin karşılığını kripto para birimleri olarak da alabiliriz,alışverişlerimizi kripto para birimleri ile de yapabiliriz,çok detaylı bir konu bu konuya girmiyorum zaten konumuz bu değil.

Türkiye'nin resmi bir adımı olmasa da Türkiye olumlu bakıyor havası veriyor.Yani ben o şekilde düşünüyorum ileride belki düzenleme gelebilir ama yasaklanacağını sanmıyorum ve 1 yıla kalmaz kendi kripto paramızı çıkarmış olacağımızı düşünüyorum.



YAZININ TAMAMI KENDİ YORUMUMDUR,ALINTI SÖZ KONUSU DEĞİLDİR.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.034
BTC 64029.44
ETH 2756.43
USDT 1.00
SBD 2.65