Steem Dollar (SBD) Nedir?, Steem İle Arasında Ne Fark Var?

in #tr7 years ago (edited)

'Steem, SBD, Steem Power' derken kafanız karıştı değil mi? Steemit'e başlarken, "Steem var tamam da Steem Dollars(SBD)'a ne gerek var?" diye hepimiz düşündük. Baştan belirteyim; bu konuda ben de ayrıntılı bilgi sahibi değilim. Anladığım kadarıyla matematik, formül vb. olmadan anlatmaya çalışayım.

U5drAKVHGXaFUR1U8rYQKDkgm8Wxg6C_1680x8400.jpg

Steem, Kullanıcıların içerik üreterek madenciliğini yaptığı bir kripto para. Diğer dijital paralarda olduğu gibi Steem fiyatı da sürekli olarak yükselip düşüyor. Bu durum, sistem kullanıcıları için bir dezavantaj gibi görünüyor. Ayrıca ödemelerde ve alışverişlerde Steem fiyatının oynaklığı sorun oluşturuyor. İşte bu gibi sorunlara çözüm olarak 'Steem Dollar' isminde bir dijital para daha oluşturulmuş.

1 SBD, 1 Amerikan Doları'na eşit. Arada 0.98$ - 1.2$ gibi yükselişler düşüşler olsa da, SBD değerini koruyor. Bitfinex, Bittrex, Poloniex gibi dijital para borsalarını kullananlar bilir; Usd Tether(USDT) ve SBD, birbirine benzer dijital para birimleridir. Bir paylaşım yaptığınızda ödüllerden (Default (50% / 50) seçeneğini kullanmışsanız, kazancınızın %50'sini SBD olarak alabiliyorsunuz. Market bölümünden cüzdanınızda bulunan Steem'i, SBD'ye çevirebiliyorsunuz. Ayrıca Steem Power'inizi 13 haftalık bir periyotta Steem'e dönüştürüp marketten SBD'ye çevirebilirsiniz.

Sonraki paylaşımlardan birinde de 'Steem Power' kavramından bahsedeceğim. Yeni bir @sorucevap paylaşımında görüşmek dileğiyle, takipte kalın.

Görsel kaynağı: link

Sort:  

Öncelikle açıklayıcı yazınız için teşekkürler.
Biraz da olsa aydınlanmış olduk.
Şimdi benim için özellikle merak ettiğim konular var. Yardımcı olursanız ve cevaplarsanız sevinirim.

  • Steempower ve steem doları nasıl 50-50 yapabiliyoruz ve bu bize ne gibi avantaj ve dezavantaj sağlıyor.
  • Kazandığımız dolarları nasıl kullanabiliyoruz bunun için ekstra bir ödeme hesabı bağlamak lazım mı ?
    Kısacası A dan Z ye şu platformu bize anlatacak birisi yok mu ?

Yalnız 13 haftada Steem Power SBD-ye değil Steem-e gelir.Onu düzeltin isterseniz

Katkı için teşekkürler. Düzeltiyorum.

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 4.0% @minnowbooster upgoat, thanks to @sorucevap
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by ibrahim from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

evet Tether gibi, ben de şunu buraya gelince anladım.pazar deyeri hep sabit 1dolar 0.99dolar arasında dalgalanma oluyor.

Steem kurucularının, kullanıcılara sağladığı bir kolaylık aslında.

This post has received a 0.22 % upvote from @drotto thanks to: @sorucevap.

bu ara steem baya düşük. sbd ye çevirdim geçen 12 steem i 10 sbd anca alabildim
sağol güzel yazı için

Bu aralar Steem almak karlı olabilir aslında. Yakında 0.97$'lere yükselir. YTD :) Teşekkür ederim.

STEEMIT'de en çok kafa karıştıran konulardan biri bu.. Aydınlatıcı bilgilerdi.. teşekkürler..

Ben teşekkür ederim. Umarım herkese faydası olur.

Yazı açıklaycı olmus bende bunları anlamaya çalışıyordum teşekkürler.

Ben teşekkür ederim. İlk kaydolduğumda ben de anlayamamıştım.

Çok karısık şuan zorlanıyorum açıkcası.

teşekkür ederim @sorucevap bende steemitte daha çömez olduğum için bu terimlerin ne anlama geldiğini çözmeye çalışıyordum çok faydalı bir paylaşım olmuş

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57642.15
ETH 2578.06
USDT 1.00
SBD 2.49