Mavilimw indikatörü nasıl kullanılır?

in #tr6 years ago (edited)

Önceki yazılardan birinde Binance için alım-satım stratejisi paylaşacağımdan bahsetmiştim. Baştan söylemek gerekir ki ticaret söz konusu olduğunda hiç bir strateji yüzde yüz sonuç vermez. Özellikle kripto paralar söz konusu olduğunda durumların ne olduğunu zaten biliyorsunuz. Bu yazımda çoğunlukla olumlu sonuç veren bir indikatörden bahsedeceğim. Mavilim indikatörü genellikle trend takibi için kullanılıyor. Ancak alım-satım stratejileri için de kullanılabilir. Öncelikle www.tradingview.com adresine gidiyoruz. Ben üyelik girişi yaparak kullanıyorum. Böylece sürekli grafik ayarı, kripto para araması vb. şeylere vakit harcamak zorunda kalmıyorum.
Resim1.png
Üstten "sembol" arama kutucuğuna "steembtc" yazıyoruz. Binance borsasının Steem/BTC pazarını seçerek listemize ekliyoruz. Aşağıdan "Teknik analiz grafiği" butonuna tıklıyoruz. Karşımıza aşağıdaki görseldeki gibi bir grafik gelecek. Yukarıdaki "Steembtc" yazısının hemen yanından grafik zamanını 30 dakikaya ayarlıyoruz. Grafik zamanını düşürdükçe daha fazla al-sat sinyali almaya başlarsınız. Aynı zamanda riski de artırmış olursunuz. Ben genellikle saatlik veya 30 dakikalık zamanı kullanıyorum.
Resim2.png


Resim3.png
Yine yukarıdaki "göstergeler"den Mavilimw indikatörünü arayıp seçiyoruz. Sıra geldi indikatör ayarlarını yapmaya. İndikatörün ayarlar sembolüne tıklıyoruz. Çıkan ekranda indikatörün kalınlık, renk vb. ayarlarını kendinize göre yapabilirsiniz.
Resim4.png
Grafik, Mavilimw indikatörünü aşağı kırarsa sat, yukarı kırarsa al sinyalidir. Ancak belirli bir süre bekleyip gözlem yaptıktan sonra işlem yapmak en mantıklısı. Farklı indikatörlerle birlikte kullanmak daha garantili sonuçlar verecektir. Anlatılanlar YTD. :)
Resim5.png
Mavi mavi masmavi,
Gözleri boncuk mavi :)

Yeni bir @sorucevap paylaşımında görüşmek dileğiyle, takipte kalın. @sorucevap Trail

Görseller: Tradingview.com

Sort:  

bir kac kere kullandım ve faydasını gordum acıkcası yapımcısı arkadasta cok kalıtelı paylasımlar yapan bırısıdır takıbınızı onerırım

çok açıklayıcı bir paylaşım olmuş. Gerektiğinde çok rahat kullanılabilir duruma gelmiş teşekkürler

very good post @sorucevap, this is very useful for all, although I do not understand your language. But with little I understand what you mean, that you explain how to use the blue indicator. That's if I'm not wrong. Thanks for sharing.... :)

I have added screenshots. It's clearer. Language Turkish. You can use Translate in Google Chrome. Thanks for the comment :)

:)) Google translate:

Mavi mavi masmavi,
Gözleri boncuk mavi :)

kısmını nasıl çevirecek acaba :)))valla merak ettim çevirdim :))

Blue blue deep blue,
Eyes blue with beads :)

Umarım arkadaş anlar :)))

O kısmı anlaşılsa yeter zaten :)

This post has received gratitude of 12.16 % from @appreciator thanks to: @sorucevap.

You got a 12.38% upvote from @postpromoter courtesy of @sorucevap!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Tebrikler, analiz için hevesli olan arkadaşlarımıza tavsiye edeceğim, güzel bir giriş olacaktır.

Teşekkür ederim. Harika indikatörler var . Ancak ücretsiz üyelikte en fazla 3 indikatöre izin veriyor.

This post has received a 34.2 % upvote from @boomerang thanks to: @sorucevap

Analiz için teşekkürler

Rica ederim.

21 MA değil mi o? :)
(MA: 21 Günlük Ağırlıklı Ortalama)
6l8xr.png
Link: https://file.army/i/0pvrl3

Resim1.png
Kaynak kodu burada hocam. Ma kripto paralarda, özellikle kısa zamanlı alım satımlarda kafayı yer.

Eyvallah ama salınımı aynı, siz mi geliştirdiniz bilmiyorum ama geliştirilmesi lazım diye düşünüyorum.

kıvanç hocanın geliştirdiği bir indikatör. youtube'da ayrıntılı anlatımı var. destek olarak iyi çalışabiliyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63595.77
ETH 3415.98
USDT 1.00
SBD 2.49