Kripto para konusunda kimi takip edelim?

in #tr6 years ago (edited)

Geçtiğimiz günlerde "Sosyal Medya Goygoycularını İzlemeyin, Takip Etmeyin" başlıklı bir paylaşım yapmıştım. Hep eleştiri olmaz. Çözümden de bahsetmemiz gerekir. Kimleri takip etmeyeceğimiz konusunda bir paylaşım yaptık. Bu paylaşımda ise "Sen kimleri takip ediyorsun?" şeklindeki soruya cevap vermeye çalışacağım.


Görsel kaynağı: link

Facebook;
Uzunca bir süredir Facebook kullanmıyorum. Belki çok yararlı sayfalar, gruplar vardır. Ancak kullanmadığım için Facebook'tan tavsiyede bulunamayacağım.

Twitter;
@alppIsik, @makinvestment, @pelina_btc, @tikidikboy, @bit_gossip + kullandığınız borsaların, Steemit'in Twitter hesapları.

Youtube;
Mehmet Hamdi bol (kanal linki), Alp Işık (kanal linki), Crypto Squanch(kanal linki), Kıvanç (Grafik, İndikatör eğitimi)(kanal linki)

Discord;
Muhabbit, https://discord.gg/fSZcdRZ

Not: Benim bilmediğim daha kaliteli hesaplar olabilir. Yorum olarak belirtirseniz sevinirim. Ayrıca takibini tavsiye ettiğim kişiler yatırım tavsiyesi vermiyor. Eğitim amacıyla, kendi yaptıklarını paylaşıyorlar. Goygoycularla aralarındaki farkı bir süre sonra anlarsınız zaten.

Sort:  

@sorucevap bu hesaplarla bir hukukunuz var mı?
varsa yerli borsalarda Steem/Sbd işleme girmesi için onlar da destek verir mi?

'Takip Etmek'ten kasıt; "sosyal medya akışında o kişinin yazdıkları da arada görünsün".. ise olabilir.

'Takip Etmek'ten kasıt; "Tron satmış, Steller çok iyi diyor, biz de öyle yapalım, bi bildiği vardır".. ise Hiç Kimseyi Takip Etmeyin

İşlem yaptığınızda Coini %1 hareket ettirebiliyorsanız Haberlere kulak verebilirsiniz. Aksi halde takip edilecek tek şey Fiyat.

Gerisi vakit geçirmek..

Rcbtrading yani Ramazan hoca çok başarılı gvt bunun örneği bence

Hocam @selcoin var. Takip etmenizi öneririm.

Güzel paylaşım ben de hazırlayayım bir ara bir tane, bana da soruyorlar bunu. Benzer hesaplar var arada :)

İlk kriptoparaları takip etmeye başladığımda hayali olarak şundan 100 dolarlık alasam nolur şurada satsam şurada alsam diye tam 2 ay not tuttum ve baktım kazanabiliyorum başladım yapmaya hiç kimseyi takip etmiyorum ama inceliyorum paraları eos aldım 1.20 falandı fiyatı arttı 2 ye çıktı sattım sonra iota yı inceledim aldım 0.90 dan 5 dolara çıktı sattım o civarada sonra trx i raştırdım aldığımda 30 satoşi falandı ve millet nediyor diye gittim twitter hesabı açtım orada baktım başka paralar analizler falan yapılıyor övüyorlar çektim trx i 150-200 satoşide falan gittim başka paralar almaya başladım trx aldı yürüdü 2500 satoşiye kadar çıktı twitter hesabı açmasam satmayacam trx i 30 satoşiden 2500 satoşiye 83 kat artıyordu param 1000 dolarlık almıştım 83 bin dolar olacaktı para . Yani kısaca kimseyi takip etmeyin aklınızı karıştırır

Aslında takip edip, kendi analiz süzgecimizden geçirmemiz en doğrusu diye düşünüyorum. Takip etmeyi tabii ki al deyince al sat deyince sat diye görürsek sıkıntı büyük.

Denizde balık çok ama hangi balığı yakalayacaksın ona göre olta seçmen lazım. Biz balıkçıyız her balığı bilmeyebilriz bileceğin balık sayısı 8-10 tane olursa o konuda uzmanlaşırsın. İşte bu hesapların yaptığı lüfer para edecek hurra herkes lüfere olmadı çinekop para edecek hurra çinekop. Sen kefal yakalayacasan kefalin olduğu yerleri nerede avlanır nerede satılır bunda uzmanlaşırsan daha iyi kazanırsın. Kendi yemlerin ile avlanacaksın. Herkesin dediğini araştırırsan kefali kaçırırsın niye çünkü aklın kefalde değil lüferde çinekopta anlatmak istediğim nokta bu tam olarak. Mesela ramazan gvt için çıkmış yola onu biliyor alacağı satacağı yeri biliyor sürekli miktar artırıyor.

Paylaştığınız Twitter kullanıcılarına da bir kaç kelam edilebilir, herhangi bir şey söylemeyip, yatırımcı arkadaşlara bunun yerine iki seçenek olduğunu sunabilirim.

1. Ya bütün bu hesapları takip etmeyecekler, teknik analizi önemsemeyecekler, günlük haberleri takip edip, kendi kararlarına göre işleme girecekler.

2. Ya da tüm bu arkadaşları, hatta daha fazlasını takip edip, ortak görüş ne yöndeyse o yönde işleme girecekler

Twitter'da 19.03.2018 tarihinden sonra Rose Trader diye bir yorumcu ile ufak bir atışmam oldu. Artık dönüşün başladığını tüm takipçilerine iletti. Bende kendisine bu kadar kesin konuşulmaması gerektiğini söyledim. Hatta 06.02.2018'de de dönüş başladı denedi ama başlamamıştı. Yatırımcılar yanlış yönlenebilir dedim. Ardından bir kaç savunam geliştirdi ve teknik bilgisinin yorum yapmaya yeterli olmadığını gördüm ama neden dönüş başladı inadında diye aklımda bir soru işareti kaldı ve araştırdım. Sonuç bulamadım ve daha altına sarktı zaten.

Ama hiç olmazsa bu tarz yanlış yorum yapan yatırımcılarında, hata yapma olasılığımızı en aza düşüreceğini düşünüyorum @sorucevep

Bu arada belirttiğiniz listede genel olarak indikatörlere göre yön tercihinde bulunan bir yorumcu var. Tehlikeli olduğu kanısındayım.

Hocam YouTube üzerinden Kripto emre adlı kanalı takip ediyorum ara sıra faydalı olabilir belki, hiç değilse bi çoğu gibi goygoycu yapmıyor.

You got a 78.55% upvote from @dailyupvotes courtesy of @anadolu!

Please upvote this comment to support the service.

Hocam ne desem bilemedim, bu saydıklarının 2 tanesinin kesinlikle modası geçti. gerçek kaptan fırtınalı havada belli olur,hiç birinin bir tane laf ettiğini gördünmü hayır, BENİM DE EN ÖNEMLİ TAVSİYEM KESİNLİKLE KİMSEYİ TAKİP ETMEYİN, @SORUCEVAP BEYİN DEDİĞİ GİBİ FACEBOOK GRUPLARINI ASLA TAKİP ETMEYİN.

sen kimleri takip ediyorsun diye sorrarsan, instagramda çok grup var, karşılıklı takipleştik, özellikle pump grupları idi, fakat ben onlara pek inanmadım, adamların dediklerinin hepsi çıktı,nokta atışı yaptılar. instagram gerçekten yabancı kullanıcılar var bir hafta 10 gün önceden fiyatı tespit eden.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60646.47
ETH 3379.85
USDT 1.00
SBD 2.51