Komisyon konusunda avantajlı dijital para borsaları hangileridir?

in #tr6 years ago (edited)

Kripto paralarla çok fazla ilgilenince ister istemez destek, kolaylık, komisyon vb. konuları iyice araştırıyoruz. Komisyon konusunda en avantajlı borsalardan bir kaç tanesini sizin için listeledim.

borsa-istanbulda-hisse-senedi-alim-satimi-nasil-yapilir.jpg

Steemit Market; Steem ve SBD'yi neredeyse sıfır komisyonla alıp satabilirsiniz. Ancak hacim düşük olduğu için uzun süre beklemek gerekiyor.

Bitshares; Blockchain tabanlı bir kripto para borsası. Komisyon oranları oldukça düşük. Ücretli üyelik tipine geçilirse %80 oranlarına varan komisyon indirimi alınabilir.

Binance; Kendi cüzdanında bir miktar BNB bulundurduğunuz sürece %50 komisyon indirimi alırsınız. Hesaptan BNB ile komisyon ödemeyi seçmeniz gerekiyor.

Yeni bir @sorucevap paylaşımında görüşmek dileğiyle, takipte kalın. @sorucevap Trail

Görsel kaynağı: Anonim

Sort:  

ben binance kullanıyorum ama inanılmaz fee ücreti var ama şuan çıkacak olan deex borsası bitshares alt yapısını kullanacak ve fee ücreti ilk başta inanılmaz az olucak bloğumdan inceleyebilirsiniz :)

Deex'i ben de takip ediyorum. Bakalım inşallah çıkmadan patlamaz 😊

bitshares almanizi tavsiye ederim ! Openledger , bitshares , ve openledger'deki su an alinmasi gereken diger 4 ayri cryptolar hakkinda daha detayli bilgi almak isterseniz

Mega.Online

takipte kalin :)
herkeze bol kazançlar

Ek olarak KuCoin borsasını da kullanabilirsiniz Binance gibi işlemlerde %0.1 komisyon alınıyor.

Ben binance kullanıyorum. %0,1 komisyonu var. Ancak bir miktar BNB ( Binance'in kendi coin i ) alırsanız komisyonu bunun üzerinden alıyor ve komisyon oranı yarıya düşüyor.

Referans linki olmadan yapılan paylaşımları özlemişim.

Olması gereken aslında 😊

poloniex kullanıyorum. Onuda sadece cüzdan oluşturmak için. :)

çoğunlukla bende poloniex kullanırum.

Ben bitrex ve binance kullanıyorum. Bundan 1 sene önce ise blockhain hesabım vardı. Oranın komisyon oranları çok yüksek tavsiye etmiyorum.

walla hocam bitcoin ve diğer dijitallerle ilgilenen arkadaşların özellike steemit'e kadar gelmiş bir coin yatırımcısının komisyon ile ilgilendiğini hiç sanmıyorum, sonuç itibari ile para paradır mutlaka da, komisyonlar daha küçük olsa daha iyi olur. Özellikle türk borsalarında acele satışlarda baya baya komisyon oluşuyor. Aslında hiç komisyon almayan borsalar var onları yazsaydınız, komisyon almıyor paranın hepsine el koyuyor:) gün geçmiyor ki yeni birisi açılmasın dikkat edin arkadaşlar.

Türk borsalarından bazıları market alışında fazladan komisyon kesiyor. Ücretsizlere bulaşmayın hocam. Para kazanmayan bize hiç kazandırtmaz 😁

You got a 7.29% upvote from @postpromoter courtesy of @sorucevap! Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57020.43
ETH 3081.72
USDT 1.00
SBD 2.41