Grafik, İndikatör vb. Olmadan Kripto Para Ticareti Nasıl Yapılır? #2

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba. Konuyla ilgili önceki yazımda günlük en yüksek-düşük fiyattan yararlanarak kripto para ticareti stratejisinden bahsetmiştim. Bu yazımda ise emir listesinden yararlanarak ticaret yapma konusuna değineceğim.

Neredeyse her borsada bir emir listesi yayınlanır. Alıcılar için en düşük satım emri en üstte, satıcılar için de en yüksek alım emri en üstte listelenir. Lütfen aşağıdaki görseli dikkatle inceleyin. Ekran görüntüsünü Bittrex borsasının BTC/STEEM pazarından aldım.
Resim1.png

Sol tarafta en yüksekten düşüğe doğru alım emirleri, sağ tarafta en düşükten yükseğe doğru satım emirleri listeleniyor. Alım emirlerinin sayısı, miktarı, fiyata olan yakınlığı, yoğunluğu azaldıkça Steem'in değeri düşüyor. Satım emirlerinin sayısı, miktarı, fiyata olan yakınlığı, yoğunluğu azaldıkça Steem fiyatı yükseliyor. Tabi ki tek etken bahsettiğim şeyler değil. (Bitcoin'in değeri yükseliyor veya düşüyor olabilir. Borsalardaki fiyatlar birbirini etkiler. Özetle: Bir çok etken var :) ) Bu emir listesini gözlemleyerek alım-satım stratejimizi oluşturuyoruz.

Emir listesinin üzerine yeşil bir çizgi çektim. Çizginin üzerindeki sol kısma alım emri, sağ kısma da bir satım emri yerleştirebiliriz. Her stratejide olduğu gibi bahsettiğim yöntemde de zayıf yönler mevcut. Yükseliş-düşüş trendlerini sık sık kontrol etmemiz gerekir. Girdiğimiz alım-satım emirlerinin arasındaki makas kazancımızı komisyonlara yedirmeyecek kadar açık olmalı vb.

Yeni bir @sorucevap paylaşımında görüşmek dileğiyle, takipte kalın.

Görsel kaynağı: link

Sort:  

tesekkurler hocam

açıklayıcı olmuş teşekkürler.

Rica ederim.

Faydalı bir bilgi teşekkürler!

Rica ederim.

Öğreneceğiz bu işi sayenizde yavaş yavaş :) Teşekkürler.

Inşallah öğreniriz :) Rica ederim.

This post has received a 6.18 % upvote from @boomerang thanks to: @sorucevap

You got a 1.33% upvote from @postpromoter courtesy of @sorucevap!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Teşekkürler

This post has received gratitude of 2.79 % from @appreciator thanks to: @sorucevap.

This post has received a 4.30 % upvote from @booster thanks to: @sorucevap.

Teşekkürler hocam. Benim gibi acemileri bilgilendiriyorsunuz.

Estağfirullah. Faydalı oluyorsam ne mutlu.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63459.73
ETH 2599.77
USDT 1.00
SBD 2.78