GÜLÜM steemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago

Gülüm
Söner
Birgün
Yıldızlar
Devir döner...
Yürek susar büsbütün
Sukuta dalar nabızlar
Uzaktasın bir duyarım
"Bütün işler kaldı yarım..."
Mucipce gülerek sorar bir çiçek
Söyle ey yolcu der; YOL SONSUZAMI?
Bana meydan okur bir küçük böcek
Bir örümcek bozar benim kozamı
Eller titrek titrek ,hayaller kırık
Sallanır zamanın nazlı beşiği
Yol görünmüştür artık!
Bu esrar yüklü bitiş
Sonsuzluğun eşiği...
Kırk yıllık dostumu
Bekler gibiyim
Neredesin?
ÖLÜM...
GÜLÜM...

(Tacettin)

İnsanın hayatı neden hep keşkeler dolu dolu olmak zorunda bilmiyorum.keşke babama ameliyata giderken hakkını helal et deseydim. Sarılıp ağlasam ağlasam diye kayınvalidem her geldiğinde kucaklayıp öpseydim gözlerine bakıp onlar konuştukça gözlerine bakıp can kulağıyla dinleseydim. İşten gelişimi bekleyip yanıma geldiğinde yorgunluğumu onlarla giderseydim... Hani insan ölünce badem gözlü oluyor ya onlar hayattayken de benim için değerliydi ama onlara daha çok sarılıp daha çok benim için degerlisiniz deseydim keşke . Ama ne var ki artık ne yapsam da hepsi kaldı ahirete onları ve digerlerini çok özledim. Gülüm ölüm seni de özledim. Birgün gelecek ve Rabbime de keşkelerle gideceğim böyle giderse hayat çok hızlı günler günleri kovalarken benim keşkeler çoğalıyor. Dünyaya ait hiç bir isteğim heyecanım kalmadi ama keşkelerden başka keşke ateşten bir gömlek imiş bilerek hâlâ devam ediyoruz.icimde kalan hayallerim yaşım ilerledikçe mutlulukta hayallerde ahirete kalıyor sevdillerimde ...
En yakındakilerimiz sevgiimizi gösterelim sevelim can bedenden ayrıldıktan sonra pişmanlık fayda etmiyor.gun geçtikçe özlemlerde artıyor.tipki çocukluğumuzu özlemek hayallerde kaldığı gibi ...
Hayatta kalanlar ,hayatımızdaki insanlari sevelim ...
Hayaller varsa umutta vardır.

Posted using Partiko Android

Sort:  

Selamlar. Güzel bir post hazırlamışsınız.

Postlarınızda kullandığınız görseller size ait değilse kaynak belirterek postunuzu Steemit'in olumsuz oy veren botlarına karşı garantiye almış olursunuz. :) Kolay gelsin.

Merhaba. Güzel bir şiir ve güzel bir yorum. emeklerinize sağlık.

#tr etiketi yine başta olmak şartı ile #edebiyat etiketini kullanırsanız @edebiyat hesabı yazılarınızı görüp destek olabilir. :)

Sevgiler.

Bizim tərəflərdə daha məhşurdu, insanlara öləndən sonra qiymət veririk, sağlığında qiymət vermək lazımdır insanlara, bu dünyada bir gün varsan, bir gün yoxsan.

Dünya azığımız keşkelerle doluyor gün geçtikçe ama Azrail a.s. emaneti alınca bütün bu birikimlerimize kocaman pişmanlık dolu bir keşke ekleyeceğiz sanırım. Rabbim bütün kullarına sabrın güzelini niyaz eylesin inşallah...

Congratulations @songulkmt! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 100 upvotes. Your next target is to reach 250 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57711.87
ETH 3013.92
USDT 1.00
SBD 2.35