Ah şu ben çılgın türk

in #tr6 years ago (edited)

  • Çayı sevmem ama arada bir isterim. Nedeni henüz çözülemedi. İşim yazılım olduğu için çayımı unutup soğuturum. Gözüme çarparsa soğuk çayımdan bir yudum içerim, sonra ben çay sevmiyorum ki der geçerim. Sonrada bu ne biçim çay deyip yenisi söylerim.

  • Kitap alırım, hiç okumam. Elektronik kitap alırım, kitaplıkta sergilerim.

  • Boş muhabbeti hem dinler hem okurum. Türkiye'yi ve Dünyayı kurtarabilirim ! Umarım bir gün beni cumhurbaşkanı yapmazlar. Ayrıca gördüğüm faydalı bilgilere bayılırım lakin çok uzunsa okumam. Faydalı bilgileri pc kapanana kadar yeni sekmede açık bırakırım ki buda en az 5 gün.

  • Şarj cihazlarımın kabloları hiç kırılmaz, çok iyi kablo kullanırım nede olsa mesleğimin bir parçası. Ayrıca benden hızlı kimse kablo çekemez.

  • Televizyon 24 saat açıktır. Arada bir izlerim. İzleyecek pek bir şey bulamadığım içinde rahmetli Kemal Sunal'ın filmlerini arar bulurum. Genelde filmler "Ne altın ne döviz. Akıllı Yatırım Ceviz" reklamlarının olduğu kanallarda yayınlanır. Yakında steemit'de ceviz borsası paylaşacağım. Çok etkilendim bu reklamdan. Bu yazıyı yazarken izliyorum( mesela yani ).

  • Alışveriş mağazalarında gezinmekten nefret ederim. Almam gerekeni alır çıkarım. Kıyafet denemekten nefret ettiğim için ayda yılda bir kendime giyecekler alırım, sonrada giyecek hiç bir şey yok diye söylenirim.

  • Kalkar kalmaz yemek yeme huyum yoktur. Çünkü yapamam.

  • Çalışmadığım günler kafam ne zaman isterse kalkarım ve 1 saatte kahvaltı yaparım ( ! ). Sonra da gün bitti diye yatana kadar surat asarım. Sanırım bu bana özgü bir davranış.

  • Dizileri hiç sevmem ve bana boş insanların işi gelir. Benimde boş zamanlarımda da atomu parçaladığım söylenemez.

  • Bugünlerde 3.Dünya savaşını çok düşünür oldum. Hitler abimize hürmetlerimi iletirim.

  • Vücut yapım ne şişman ne vitaminsiz. İlaca başladım bir hafta, spora başladım 10 gün sonra bıraktım.

  • Evde kalmış kızlara ve kendini mutlu gibi göstermeye çalışan şişmanlara ne yazık ki üzülüyorum.

  • Çok iyi taviz verebilirim. Verdiğim tavizler çok doğurgandır ve enteresandır.

  • Uyumayı çok severim. En çok yaptığım eylemleri listelersek : Nefes Almak, Uyumak, Ertelemek.

  • Almanların bizi kıskandığını düşünmüyorum.

  • Adolf Hitler amcamın kavgam kitabını aldım ama hiç okumadım. O kadar kalın kitap yazdığına göre büyük bir derdi var sanırım.

  • Sağlıklı yaşam konusunu yakından takip ederim ama uygulamam. En büyük hayalim horozlarla birlikte uyanıp yürüyüş yapmaktır.

  • Günlerin yetmediğini ve uzatılması gerektiğini düşünüyorum.

  • Müzik dinlemeyi severim tabi aklıma gelirse. Ama müziği kapatıp yeter be ! kafamı şişirdin demeyi daha çok severim.

  • Müzik gruplarını sevmiyorum çünkü insanları isyana teşvik ediyor. Elinde sonunda şarkıyı söyleyen eleman bağımsızlığını ilan edip kendine yeni bir cumhuriyet kuruyor.

  • Ceza feat diye başlayan klipte Cezanın feat üzerine ne iş yaptığını çözmeye çalışıyorum.

  • Ünlülere, Sporculara, Siyasetçilere yani hiç bir konuda yeteneği olmayıp televizyonları meşgul eden şahıslara hayran olanların hepsinin geri zekalı olduğunu düşünüyorum.

  • Su içene yılan bile dokunmaz. Saygım sonsuzdur.

  • İşinin hakkını vermeyen herkesten nefret ederim. Özellikle de üstüne boş muhabbet edip kendini haklı çıkarmak isteyenlerin.

  • Bu ülkede kesinlikle adaletin olduğuna inanmıyorum.

  • Ülkemizde işinin gerçekten hakkını vererek yapan meslektaşlarımın çok az olduğunu düşünüyorum.

  • Komisyoncu, Muhasebeci, Avukat arkadaşım hiç yoktur. Mümkünse benden uzak kalsınlar.

  • Baklava çalan hırsız, şerefsizdir ve 9 yıl hapis cezası alır, Trilyonları götüren profesyöneldir davası zaman aşımına uğrar, Krallığını ilan edip 80 milyon insanın emeğini sömürenler de .... ( daha fazla yazamayacağım ). Benim ayakkabıları da çalanlar kanımca suriyeliler.

  • Milli rüşvet konusunda endişelerim var. ( Zarraf mı, Zarrap mı, Zarrab mı ) neyse o işte.

  • Uber kullananların vatan haini olduklarını düşünmüyorum.

Sort:  

@hr1 thank you for your support.

  • Feronio - 40 Oy Listesine postunuz eklenmiştir. Yazıyı oylayarak veya resteem yaparak listenin daha fazla kişiye ulaşmasına yardımcı olmak istermisiniz?

  • Feronio Oy Listesi Linkinden detaylara ulaşabilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58196.53
ETH 3121.03
USDT 1.00
SBD 2.42