KULAKLIĞINIZI BOZULMAZ YAPIN

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar, biliyorsunuz ki alındıktan birkaç ay sonra bozulan kulaklıklar hepimizin ortak problemi.

Ben buna kendimce harika bir çözüm buldum. Kulaklıkların bozulma sebebinin %90'ı jak kısmından çıkan kablonun çok fazla eğilip bükülmesi ve temassızlık yapmasıdır. Bizde temassızlığa yol açmaması için o kısımda ki kablonun hareket alanını kısıtlıyacağız.

Kulaklığınızı bozulmadan önce fotoğrafta ki gibi güzel bir bantla jak kısmını ve kablonun 1-2 cm'ini 3-4 kat sarın.

Ben bu yöntemi senelerdir kullanıyorum. Hiçbirini 2 yıldan önce atmadım. Yeni kulaklığınıza hemen uygularsanız, kulaklığınızın kablosunu makasla kesip balkondan atmadığınız sürece kolay kolay bozulmayacaktır.

Sort:  

Gerçekten güzel bir içerik olmuş. Kulaklığımın bozulmaması için yapmam gerekenler hakkında aklımda hiç soru işareti kalmadı diyebilirim.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59702.71
ETH 2542.73
USDT 1.00
SBD 2.54