Kız arkadaşım benimle konuşmuyor

in #tr7 years ago (edited)

Endonezyalı kız arkadaşım Kanawara ile geçen yıl tanıştık. 6 ay boyunca hiç buluşmadan sadece mesajlaştık. Sonunda ona buluşmak istediğimi söyledim ve buluştuk.

Bir kaç buluşmadan sonra onu sevdiğimi söyledim. O da beni sevdiğini söyledi ve sonrasında 3 ay boyuca çok güzel zamanlar geçirdik. Fakat en sonunda ailesi ilişkimizi öğrenip beni tanışmak için Endonezya'ya çağırdı. Anladığıma göre ailesi kendi dinlerinde oldukça muhafazakar ve benimde kızlarıyla evlenebilmem için onların dinlerine geçmemi istiyorlar.

Uzun süre düşünüp taşındım ve onlara yalan söylemeye karar verdim. Kızın ailesine geçtim diyecek ama müslümanlığa devam edecektim.

1 hafta sonrasında Endonezya'ya gittiğimde ailesiyle tanıştım. Onların dinlerinin resmi rituelleri olan inek şıngırdatma ve keçi tırtıklama ibadetlerini de yerine getirdim.

Kızla beraber tekrar Türkiye'ye döndüğüm de aramız da bu konuşma geçti. Açıkcası ne diyeceğimi bilemiyorum. Ayrıca UPVOTE verirseniz sevinirim Endonezya uçak bileti oldukça pahalıydı.IMG-20170608-WA0017.jpg

Sort:  

@steemit-turkey sizi takibe aldi.
Steemit-Turkeyin blogu üzerinden diger Türk üyelerle temasa gecebilirisiniz.
Saygilarimla

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59702.71
ETH 2542.73
USDT 1.00
SBD 2.54