BYTEBALL AIRDROP!! Steemit itibarınız size para kazandırıyor...

in #tr6 years ago

image.png

Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar... Bence kısa bir vaktinizi ayırıp bunu okumalısınız...

Benimde yeni öğrendiğim ve sizler ile paylaşarak sizlerinde kazanmasını isteyeceğim bir platform sunmak istiyorum.

1.JPG

BYTEBALL AIRDROP

Yukarıda güncel durumunu paylaştığım BYTEBALL için CoinMarketCap ! üzerinden kontrol edebilirsiniz.

Kazanç Ne ?

Kazanç Steem kullanıcılarına yani bizlere itibar puanlarına göre byte dağıtımı. Bu dağıtım miktarları şu şekilde sıralanıyor.

Minimum itibar seviyesi 30 olması gerekiyor.

2.JPG

Ben tüm bu işlemleri gerçekleştirdim. Parayı çektim ve sizlere da yardımcı olabileceğim yerlerde yardımcı olabilirim. Bunun için Diskord üzerinden bir sohbet kabalı açtım. Buradan ! soru sorabilirsiniz.

Paranız hesabınıza aktarıldıktan sonra kazanmaya devam etmeniz için de tıpkı benim şuan yaptığım gibi daha fazla kişiyi dahil ederek sürdürebilirsiniz.

#YAPMANIZ GEREKENLER

  • BURADAKİ! benim referans linkim ile Byteball Ana Sayfasına ulaşarak Byteball cüzdanını indirin.

Burada istediğiniz yani kullandığınız işletim sistemine göre indiriniz.

  • Ben Windows için indirdim. Burada AL kısmındaki cüzdan adresinizi bu yazıya yorum olarak gönderin.

Bende sizlere başlangıç için lazım olacak Byte'ları göndereceğim.

  • Sohbet kısmına tıklayın.
    Bot Store sekmesine gelin.
    Listeden "Steem Bot Attestation" kısmına tıklayın.

Size durumu anlatan uzun bir mesaj atacaktır.

  • Steemit linkinizi gönderin. Örn: https://steemit.com/@slayer10

  • Yazı yazdığınız kısmın solunda buton var 3 nokta şeklinde oradan Adresimi Ekle seçeneğinize basıp itibarınıza göre para yatırması için adresinizi ekleyin.

  • Sonrasında gelen steemconnect linki ile Steemit hesabınızı doğrulayın.

  • Diğer adım ise Private veya Public seçeneği. Ben Private yaptım. Sonradan da değiştirilebiliyor.

  • Sonrasında gelen mesajda ise 490000 bytes göndermenizi istiyor. Bunu ben size göndereceğim.

Sizin yapmanız gereken yukarıda paylaştığım ve burada da paylaştığım link ile giriş yapıp sonrasında bana cüzdan adresinizi göndermek.

Diskord : https://discord.gg/kVeaWMj

Sort:  

My wallet byteball:
NJAHVVG6WOVLYCNIVGGNBKAMJG3CTO5Q

Okey. I sending 495000 bytes

Biraz geç oldu sanki😅

anlamadım ?

Neredeyse herkes yaptı ve airdrop başlayalı çok oldu gayet güzel bir post fakat zamanlama olarak biraz geç kalınmış😅

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66791.24
ETH 3239.69
USDT 1.00
SBD 4.22