Steemit bile bir baska bu manzaradansteemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago

Screenshot_20171115-000320.png
Bu manzaranin altindan @steemit te paylasim yapmak bile bir baska olmasaydi ne yapardik diye sukredilicek bir yerde ve histeyim...
Bizi ona onu bize ait kilana hamd olsun...
Bizi ve neslimizi onsuz birakmasin bu arada foto boyle cekilir😁

This is my own fotography

Sort:  

Iyiymiş...

Tesekkurler

+1 hisler icin

Teşekkürler o hisler olmazsa yadamaninda bir anlamiyok....+1 icinde aurica sagol ustadim

Ellerine sağlık valla çok güzel anı yakalamışsın :)

An guzek belki ama karedeki nazli guzel her haliyle cok guzel😄 ama an icin baya bir ugrasildi evet

Merhaba, fotoğrafı çok beğendim.Aynı zamanda profil resminizin olmadığını farkettim.
Size bu fotoğraf kadar güzel bir profil resmi yakışır bence 😉

Teşekkürler dostum

güzel memleketim, uğruna can verdiğim bayrağım...

Yuvamiz her seyimiz

Başkan çok güzel yakalamışsın....

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58809.44
ETH 3151.28
USDT 1.00
SBD 2.43