Sort:  

güzel bir fikir geliştirilebilir :) baya hoşuma gitti. Sadece şunu demek istiyorum 21. saniyede sahneleri kestiğin yerle ilgili bir sıkıntı oluşmuş elin diğer sahneye dahil olduğu için gözükmüyor.

Evet hsklisiniz aslinda duzenliyecektim fakat 1 heyecan yayinlsdim ...acikcasi koca kafalar gibi elestirel parodi yapmsyi plsnliyorum bu konsept ile...
Steemit uzerinede calismalar yapicaz ve ronaldo gibi karakterlerde kullanscagiz

çok güzel olur o zaman takipteyiz yeni çalışmalarınızı bekliyoruz :)

Guzel bir paylasim olmus... takipteyiz. Devamini heyecanla bekliyoruz...

Teşekkürler bu konseptte parodiler yapmayi planliyoruz esprili elestirel ve ronsldo gibi karakterlerde

Simdiden merak etmeye basladim... en kisa surede paylasiminizi bekliyorum...

güzel paylaşım...

Teşekkürler dostum

bu konsepteki parodi tutar hocam, ben şimdiden söyliyim

Çok ilerlemişsin tenorcuğum.Harika olmuş

Tesekkurler balonzocum

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58431.12
ETH 3142.83
USDT 1.00
SBD 2.43