Steemitten İlk Para Çekme Deneyimim

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar, Dün Steemitten kazandığım sbd'leri ilk kez tl'ye çevirdim. Bu yazıda sizleri hangi yöntemi kullandığımı ve ne kadar komisyon ödediğimi anlatacağım.

tl sbd.png
Artık birçok siteden anlık olarak SBD ya da Steem'in kaç TL ettiğini öğrenebiliyoruz.

Bugüne kadar kazandığım tüm sbd'leri ya botlara harcamış ya da power up yapmıştım. Sağolsunlar Steemit Türkiye camiasına projeleri vb. diğer katkıları ile destek olan @kusadasi, @trliste, @jumbot ve @anadolu gibi oluşumların oyları sayesinde kısa zamanda paylaşımlarım güzel oylar aldı. Ben de böyle oylar aldıkça yazılarıma daha dikkat etmeye başladım. Tekrardan hepsine teşekkürler; umarım bu destekleri hep devam eder.

Konumuza dönelim, geçen hafta acil paraya ihtiyacım oldu ve artık steemit'den ilk paramı çekmenin zamanı geldiğine karar verdim. Cüzdanımda 23 SBD vardı, hepsini çekmeye karar verdim. Daha önceden en az komisyonla nasıl para çekimi yapılır diye birçok başlık okumuştum ama bana en kolay olan yöntemi seçtim. Şimdi size yaptığım işlemlerden paramın hesabına yatmasına kadar geçen zamandan kronolojik olarak bahsedeceğim.

  • 29 Nisan Saat 23.03 : Cüzdanımı açtım ve SBD sell'e tıkladım. blocktrades.us sitesine yönlendirildim.
  • 29 Nisan Saat 23.04 : Daha önce koinim.com'dan hesap açmıştım. Oradaki litecoin cüzdan şifremi öğrendim.
  • 29 Nisan Saat 23.05 : Blocktrades.us aracılığıyla 23 SBD'mi koinim.com'daki litecoin hesabıma (yaklaşık 0.5 litcoin'e) gönderdim.

blocktrades.png
Bloctrades.us aracılığıyla para transferini anlık olarak kontrol edebiliyorsunuz.

  • 29 Nisan Saat 23.15 : Koinim.com'daki litecoin hesabıma para geçti.
  • 29 Nisan Saat 23.16 : Litecoinimi satıp TL'ye çevirdim. Banka hesabıma transfer talimatı verdim.
  • 30 Nisan Saat 09.00 : Hesabıma TL aktarımı sağlandı.

Gördüğünüz gibi sadece dokuz buçuk saatte para hesabıma geçti. ) 9 saatin sebebi de sanırım mesai saatleri içinde olmaması. Mesai saatleri içinde yapsam sanırım bir saat bile sürmeyecekti.

koinim.png
Para hesabınıza geçtiğinde mail'le uyarı alıyorsunuz

Gelelim benden alınan komisyona. Paramı çekmeden önce coinmarket.com'dan 23 SBD'nin 330 TL ettiğini görmüştüm. Alınan tüm komisyonlardan sonra ise elime 297 TL geçti.

Bu konuda tecrübeli olan arkadaşlar siz ne düşünüyorsunuz? Benim seçmiş olduğum yöntem sizce doğru bir yöntem mi? Daha az komisyonla SBD çekme yöntemleri var mı? Tecrübelerinizi ve önerilerinizi yorumlarda paylaşırsanız sevinirim.

Böylece steemitteki kazancın yalan olmadığını da kendime kanıtlamış oldum :))

Gelecek yazılarda görüşmek üzere....

Sort:  

Merhaba ben @osmania, @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi ve @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Merhaba @sjomeath,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
@emrebeyler hesabından da oy aldınız.

@trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66205.77
ETH 3304.04
USDT 1.00
SBD 2.72