Kendin yap takip sistemini

in #tr6 years ago (edited)

Arkadaşlar s3mini eski çek telefonuma yüklemiş olduğum uygulama ile motorumu çalınmaya karşı korumaya aldım motor sıkleti ufak bir şekilde hareket ettirdilermi benim cep telefonu direk haber geliyor motor hareket ettiriliyor diye birde canlı olarak takip ve takip ederken rota kaydı alıyor şimdi montaja geçelim arkadaşlar image
1 adet turkcel hat
1 adet s3 mini
1 adet araç şarj cihazı
image
Ardından motorda 12 vol çıkış bulmaya kaldı kontak açıldığında bize 12 bolt verecek bir sıkış bulduk ölçümleri yaparak motora zarar vermeyecek çıkışı bulduk image
image
image
image
Arkadaşlar görmüş olduğunuz gibi hareket algılandı diyor motor çalmaya çalıştıklarında haberiniz olur ve sonra rotaya gir çalınan motorunu al hemen

Sort:  

güzel çalişma olmus paydalı

anladığım kadarıyla araştırmacı ve yenilikçi birisiniz @simulasyon bey bu daha geliştirip pratik uygulanır hala getirere ticaretini yapmanızı öneririm, turkcel hatta internet almak gerekiyor mu?

hatta en az 1 gb ınt olması lazım tıcaretını yapılsın dıye yapmadım
hekesn kendısı yapsın ucuz malıyetle ıslerını gorecek bır sıstem yapmalarını saglamak ıstedım

denmesini yaptın mı sonuç alıyot musun denemek gerekir.

ewet denemelerını yaptım sonuc mukemmel

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65969.85
ETH 3429.28
USDT 1.00
SBD 2.68