Güneş paneli sistemime birtane 180 watt panel eklemesi

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar güneş paneli sistemi kurmustüm kendime bir panel daha eklemek için sipariş verdim yarin elime ulaşacak buyuk ohtomal eklerkende dısarda resım cekerek eklerim bakalım sistemim nasıl olacak daha güçlü bir sistem olma yolunda ilerliyor panel sayımı 10 kadar çıkartma plamlarım var.
Dünyanın en güçlü enerjisi hergün doğan güneştir bundan faydalanmayı unutmayalım arkadaşlar

Sort:  

güzel bir plan ve çalişma

tşk ederim

güneşten paydalanmak akıllıca nekadar malıyet gitti bu projeye

tşk ederim
malıyet olarak ben parça parça alıyorum ondan fiyet tam bellı degıl ama 1bın lırayada mal edersın 20 binede kullanacagın elektırıklı alete gore yapılmakta ben kendım topluyatark gidiyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62332.64
ETH 3006.81
USDT 1.00
SBD 3.94