Arkadaşlar kararsız kaldım araba konusunda yardımcı olurmusunuz

in #tr7 years ago

image
Arkadaşlar opel bayisindeyim araçlar konusunda kararsız kaldım bana yardımcı olacak arkadaşlar yorum yazarsa image image
Arkadaşlar içeri girince içerdeki ambiyans insanın aklını karıştırıyor açıkçası müşteri hizmetlerinin ilgisi ayrı bir memnuniyet araçların güzelliği ayrı

Sort:  

Volkswagen derim :) hayırlısı olsun şimdiden Allah kaza bela vermesin.. Ben Opel alacak olsaydım da Astra Hatchback alırdım Sportif bakımdan..

Volkswagen lerde güzel bir niet ettik girdik daha anlasamadikta astra hatchback güzel sedan arabalar daha dikkatimi çekiyor teşekkür ederim yorumlariniz ilginiz için

Yeni insignia çok başarılı bütceniz müsade ederse bir bakın bi test sürüşüne çıkın derim

Aynen harika halen anlaşamadık bende insignia düşünüyorum

Firsat aracini almalisiniz.

Fırsat indirimi den yararlaniyorum

Ford focus tavsiyemdir.

Ford focus ta güzel teşekkür

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64870.15
ETH 3489.66
USDT 1.00
SBD 2.54