2011 Charlie Lee, le başlayan litecoin enson ki acıklamalarını [Cointurk 6. Projesi] )

in #tr7 years ago

WhatsApp Image 2018-01-14 at 12.20.20.jpeg
2011 yılında başlayan litecoin hikâyesi geçenlerde kurucusu olan Charlie Lee, tüm litecoinlerini sattı haberinin asılsız

olması halen dünyada bir yayılma yapmadı bu haber yüzünden litecoinde büyük düşüş gözle görüldü aslında
manipülasyon mapmayan Charlie Lee kendini gerçekten anlatamadı

benim düşüncelerim litecoin coin piyasasının demir başlarından bitcoinden sonra gelen en sağlam coin olarak kendimde
aldım yıllar evelinden halen saklamaktayım önümüzdeki 5 yıl sonra satmak için beklemekteyim

alanı pişman etmez sabırla alanın en az 1 yıl beklediği taktirde zengin olacağına inancım tam

bu konuşmalarım yatırım tavsiyesi değildir herkes kendi araştırmasını yapıp alıp almayacağı konuda kendi kararlarını

versin . beni okuduğunuz için teşekkür ederim

Sort:  

This post has received a 0.39 % upvote from @drotto thanks to: @simulasyon.

haziran 2018 beklentin nedir?@simulasyon bir miktar yatırım yapmayı düşünüyorum.

iyi günler proje yazınızı oyladım :))

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55275.78
ETH 2457.15
USDT 1.00
SBD 2.18