You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hı🙋 Goodnight

in #tr7 years ago

Kusuruma bakmayın ama alakasız etiket dediğiniz nedir? Resimde gördüğünüz eski bir değirmen. Bu nedenle geçmiş etiketini koydum. Bunu bir çok Türk insanı bilir. Otantik olmasıda koyduğum fotoğrafla ilgili. Seyehat geçmişe seyehat yada ülkeme seyehat edenlerde bu el değirmeni görmesi mümkündür. Antik etiketim ise yüzyıllar öncede bu ve buna benziyen değirmenler kullanılmıştır. Düşüncem bunlar. Sizi daha iyi anlamak istiyorum. Çünkü ben yeniyim. Hatam varsa cevap bekliyorum. Saygılar.

Sort:  

Eklemek istediğim bir konu daha bu değirmende ben çocukdum..hatırlıyorum babannem, dedem buğday kırardı. Bulgur yapardık. Mısır öğütürdük..

Size cevap yaxan bot olmasi lazim. Tr olarak etiketlediginiz zaman altina turkce bilgide yazmanizi istiyorlar

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60327.79
ETH 2348.25
USDT 1.00
SBD 2.53