steemit sosyal ağ mı [Cointurk 16. Projesi] )

in #tr7 years ago

steemit ile bir youtuber tarafından tanıstım ama nasıl kullanıldıgını halen ogrenme aşamasındayım aslında hersey merakla baslar bıraz merak ettık ıyımı kotumu ettık bılmıyorum ama suan bakıyorum ogrenıyorum bootlar ortada yok eskıden botlar vardı kazandırıyordu suan yok hepsı hıkaye oldu ıns gerı gelırler
steemit te paylasım yapınca kazanıyordum su aralar kazanclar yok oldu gıbı bırde herkes kendı dısında kımseyı begenmez oldu cıkar meselesıne donduler ıns eskı gunlerıne doner suan ben fazla memnundegılım bu olaylara ama herkesın muzdarıp oldugunu dusunuyorum gelır konusunda
steemıt candır kullanmaktan kazanmasamda vaz gecmıyecegım bır paylasım platformu oldu benım için

@sevgiadasi

Sort:  

tebrikler türkiye coin gelişim bloğu tarafından seçildiniz sayfamızı @hakansorucu takip ederek vote şansınızı arttırabilirsiniz follow @hakansorucu

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65353.52
ETH 2654.64
USDT 1.00
SBD 2.84