Tavuklu bulgur pilavı

in #tr7 years ago

Bir kaç gündür yemekte kaloriye dikkat etmeye çalışıyorum. Menüde de tavuklu pilav istenince pirinç yerine bulguru tercih edeyim dedim.

image.jpeg

Öncelikle tavuk bagetlerimi yıkayıp haşlanmaya bıraktım. Haşlanma süresini daha kısa tuttum çünkü biraz da bulgurla birlikte pişmesini istiyorum.

image.jpeg

Önce şehriyeleri bir miktar kavuruyoruz daha sonra bulguru, tuzunu ilave edip bir iki defa çevirdikten sonra bagetlerimizi üstüne yerleştiriyoruz.

image.jpeg

Tavukları haşladığımız suyuda ilave ederek kısık ateşte pişmeye bırakıyoruz.
Bulgurlar Suyunu çektiği zaman pilavımız hazır.
Afiyet olsun:)

Sort:  

Elinize saglik cok guzel gorunuyor

Cok guzelll nefiss gorunuyor

Teşekkür ederim:)

Bugün seninle beraber tavuk kokuttuk ortalığı

Köfteler kadar değil bence:) şahaneydi resimler.

senin resimlerde maşallah tok adamı acıktırıyor.. Baktınmı yarım saat önce felan paylaştığım çorbaya

Evet güzel eline sağlık:)

Bu aralar ev yemeğine hasret kalıyorum. Güzel görünüyor tadıda öyledir

teşekkürler, buyurun gelin:)

Eğer kaldı ise kargolasanız :)

inş başka sefere:)

Elinize sağlık. Tereyağı ile daha güzel oluyor bulgur pilavı :))

teşekkürler, tereyağı için kesinlikle haklısınız.

Pilavi severim)

Bak canim çekti şimdi. Guzel olmuş sayıyorum şehriye olmasa daha guzel olabilirdi.

şehriye pilavı hareketlendirsin, aksiyon olsun diye kullanıyorum. şehriyesiz de güzel oluyor, haklısınız.

Devam aksiyona:)

Congratulations @serpilem! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Elinize sağlık :) Pirinç yerine bulgur tercih etmekle çok iyi yapmışsınız, bu ara bizde biraz bulgura yüklensek iyi olucak, hemde çok faydalı..

teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63780.55
ETH 2618.13
USDT 1.00
SBD 2.82