You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zararsız ve Usturuplu Botlar #2: Gerçekleşen Çarpanlar

in #tr6 years ago

çok anlamıyorum bu bot olayından. ilk gün oğlan botlar bir nevi ponzi dedi. pek tavsiye etmedi. Arada kullanıyorum, en iyi kalplisi drottao hanım kızım mı bilemiyorum.

Sort:  

Teknik olarak ponzi olması için alt üyeler ve onların alt üyeleri vb. olması lazım botlarda öyle bir durum yok. Ama çiftlik bank gündeminden dolayı, ponzi = üçkağıtçılık anlam kayması yaşanmış olabilir ;)

Diyelim;
Benim tek tıkla 10 sbd'lik oy verme gücüm var. Bu gün 10 tane kullansam, yarına yeniden şarj olacak yeniden. Ama kullanmazsam, mevcut bir potansiyel boşuna gidecek.

Sen de bunu bildiğin için, oyumu senin postuna kullanmam için, "sana 1 SBD göndereyim, 10 SBD'lik oyunu bana ver, hem oyun boşa gitmesin hem de ekstradan 1 SBD kazanmış olursun" diyorsun.

Bir başkası da diyor ki, "Ben 3 SBD göndereyim, o oyu benim konuma ver"

Sen de arttırım yapıp "6 SBD" gönderdiğinde karda iken,
eline geçecek maksimum rakam 7.5 SBD olduğu için 7.5+ SBD ve üzeri tekliflerinde 10 SBD'lik oy görünmesine rağmen zarar eder hale geliyorsun.

O yüzden, böyle hesap kitap işleri devreye giriyor ;)

çok açıklayıcı olmuş, teşekkürler:)

Teklif usulünü de öğrenmiş oldum. Neye göre teklif olduğunu yazınız gayet iyi açıklamış, emeğinize sağlık.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 61021.09
ETH 2679.20
USDT 1.00
SBD 2.45