You are viewing a single comment's thread from:

RE: Aile Arasında, sıcacık bir komedi!

in #tr7 years ago (edited)

çok güzel bir paylaşım. eminim film de güzeldir.
Yalnız benim türk sinemasına bakış açım kendim gibi bi garip:)
Şahsen artık türk filmleri için sinemaya gitmeyi reddediyorum.
Çünkü sinema biletleri çok pahalı.
milyon dolarlık bütçelerle çekilen hollywood filmleri ile aynı bilet fiyatına biletlerinin satılması haksızlık. çünkü düşük bütçeyle çektiğin filmi bence daha ucuz biletle gösterime sokmalısın.
Kimse türk sinemasının güçlenmesi demesin, ben tüketiciyim.
İyi mal iyi para veya ne kadar maliyet o kadar kar.

Sort:  

Evet aslında çok haklısınız, maalesef günden güne sadece gişeden para kırmak adına çeşit çeşit kalitesiz filmler çıkar oldu. Ben de diğer Türk-komedilerine uzun zamandır gitmiyorum inanın. Bu filme de Gülse Birsel yazdığı için gittim. Fiyatlar konusunda da çok haklısınız, ben öğrenci olduğum için bunun avantajını görüyorum birazcık ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 59456.51
ETH 2300.03
USDT 1.00
SBD 2.48