Memoli bank:)

in #tr6 years ago

Bugün epey yoğundum pek fırsat bulamadım. Kardeşimin hobi olarak beslediği tavuklardan elde ettiği yumurtaları paylaşayım sizlere:) en azından çocuk bu işin gerçeğini yapıyor. Sanal çiftlik neymiş😉

AEB1FEB0-65B9-4ED0-9417-826DE284A56E.jpeg

Sort:  

Doğal olması zaten en önemlisi

Kesinlikle:)

Doğal olması en önemlisi

This post has received a 2.16 % upvote from @drotto thanks to: @serpilem.

günaydın arkadaşım şimdi bende olaydı bunlar hepsini yemiştim :)

Yaaa, verelim bir kaç tane:)

Cok guzel gorunuyor:)

Kesinlikle:))

Bende hem sanal hem hobi yapıyordum sanal elimde patladı :) hobiye devam günlük 12 tane yumurta alıyorum hergünde yumurta yiyorum yakında yumurtlar gözüyle bakıyorlar artık:)

Ne varsa bikdiğimiz tavuklarda var😉

Doğal yetiştirmek en güzeli, mağdur olmamak için sanal ortamdan yumurta almayalım.:)

:) harikasınız

Organik bunlar, lezzeti de bambaşkadır

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58047.91
ETH 2348.61
USDT 1.00
SBD 2.37