Halüsinasyon " kitap tanıtımı"steemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago

Merhaba arkadaşlar, görüşmeyeli nasılsınız? Ben mi? Şükür, iyiyim. Biraz maymun iştahlıyım sanırım bir hışım başladığım steemitden çabuk aldım hevesimi. Sonra gecenin bu saatinde yine düştü aklıma, dur dedim 3 gündür elimden düşmeyen şu kitabı tanıtıvereyim:)
image.jpeg

Polisiye, gerilim tarzında bir kitap. Panama yayıncılıktan çıkmış. Yazarı Alein kentigerna. Açıkcası kendileri tanıdığım bir yazar değildi ama bundan sonra diğer kitaplarını da okuyacağım. Nette de hakkında bir bilgiye ulaşamadım.
Kitaba gelirsek; bir kere soluksuz okuyacağınız kesin. Tempo hiç düşmüyor. Kendi adıma arada son sayfaya bir göz atıvermek geçti içimden. Neyseki şeytana uymadım:)
Son yılların en acımasız seri katillerinden biri olan damgacıyı ve onun peşine düşen profil uzmanımızı anlatıyor. Kitabı okumaktan ziyade adeta bir filmi izliyor gibiydim.
Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim. Bitince boşluğu düştüm. Tadı damağımda kaldı.
İyi geceler dilerim:)

Sort:  

Genellikle kitap ve film önerilerine göz atarım. Muhakkak bakacağım teşekkürler.

Rica ederim, kesinlikle okuyun derim.

Bende okumustum kesinlikle sonuna kadar okunmasi gereken bir kitap

Katılıyorum, sürükleyici.

Bu kitabın sürükleyici olduğunu duymuştum ama okumak fırsat olmadı henüz.Polisiye pek tarzım değil ama değişiklik yapmak iyi olur sanırım :)

Kesinlikle okumalısın. Değişiklik candır:)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63237.60
ETH 2647.23
USDT 1.00
SBD 2.81