magnolia

in #tr6 years ago (edited)

Pudingi süslemenin en zevkli hali bana kalırsa.
Nişasta süt kullanılıyor krema kısmı için lakin ben hamarat olmadığım için pudingle hallediyorum olayı. tarifi de @toche den almıştım.

malzemelerim,

muzlu puding
süt
bebe bisküvisi (yulaflı vb. bisküvi de olur)
süslemek için paşa gönlünüz ne isterse. Ben muz, soyulmuş badem, çilek ve dankek kullandım.

Hazırladığım pudingi bardağın tabanına, üzerine ufalanmış bisküvi, muz. tekrar puding, çilek ufalanmış dankek, çilek ve soyulmuş badem.
kendime bir on puan:)

Afiyet olsun:)

Sort:  

This post has received a 0.98 % upvote from @drotto thanks to: @serpilem.

Afiyet olsun elinize sağlık yemiş kadar oldum , sütlü tatlılara aşırı bağımlılığım var :)

teşekkürler:)

Eline sağlık nefis görünüyor :)

teşekkürler:)

Puding değil atom olmuş o 😂😂😂 olsa iyi yenir ama eline sağlık.

Aynen😀teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64058.80
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 3.99