Steemit hedeflerim ileriye dönük hedefler

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar bügün steemite başlayalı 1 haftayı geçti ve niye haftalara ikinci değinmek istediğim konu ben steemiti artık normal hayatımla bağdaştırdım sağolsun #tr tagındaki paylaşımlar olsun cointürk projeleri olsun Kuşadası olsun bu kuruluşlar bana ışık tutmuş durumda steemitin daha güzelleşmesi için daha büyük bilgili kitlelere yayılması için uğraş veriyorlar bende bu kadar şeyden örnek alarak Eskişehir'de yaşıyorum ve yaşadığım şehirde 2 tane üniverste ve bir çok öğrenci var eskişhir zaten çoğu zaman öğrenci şehri olarak tanımlanır

images (16).jpeg

Ben şöyle bir sosyal sorumluluk projesi sunmayı hedefliyorum bu üniverstelerde bir çok arkadaşım var bir bildiri kağıdı bastırıp steemit hakkında bilgi kaç bilgi ne kadar paylaşım özgürlüğü olan bir platform olduğundan bahsetmek ve yeni katılan arkadaşlarıntr tagında paylaşımları zengin içerik paylaşımları ula büyüyeceğimiz anlatmayı planlıyorum hem biraz olsun maddi destekte kazanabileceklerinide anlatarak boş bir yer olmadığını gerçekten bilgi seviyesi yüksek insanları hedefliyorum ve ileride bir proje daha yapma hedefim var onu ileri zamanlarda farklı postlarda paylaşacağım dostlar sizde yorum ve destek verirseniz şuan bu posta o kadar kişinin görmesini sağlayalım proje ne kadar duyulursa adım atmamız daha kısa zamanda olacak teşekkürler images (15).jpeg

Sort:  

Postlarınızı inceledim. Aramıza katılalı daha 1 hafta olmasına rağmen çok güzel işler çıkarmışsınız. Bu bahsettiğiniz proje de gerçekten bu platforma çok büyük katkıları olacak bir proje. İnanıyorum ki başarılı bir steemian olacaksınız. Emeklerinize sağlık.

Çok teşekkür ederim önemli olan yeni insanlar kazandırmak

Harika düşünmüşsünüz, eğer dediğiniz gibi gelen olursa Türk sayımız artar tr tagı da.yükselir. Gelenleri Kuşadası projelerine yönlendirirseniz de kazançları artar. 😃 Ben de Kuşadası projelerine hep katıldım.

Evet steemite yeni katıldım belli bir kitleye ulaştığım zaman gerçekleştireceğim bunun tahhütünü veriyorum. Teşekkürler

Güzel bir proje.Genç enerjiler steemite çok iyi gelir.basarilar dilerim.

Çok teşekkür ediyorum bir kaç proje daha yapmak istiyorum ancak biraz daha fazla kitleye ulaşabilsem

Güzel bir proje umarım yakın zamanda hayata geçirir ve steemit'in daha çok tanınmasını sağlarsınız.. Dolaylı yoldan #tr tagı da kazanacak.. sevdim bu projeyi.. Başarılar..

Sizlerinde katkılarıyla yeni dostlar kazandıracağız Canan hanım platforma ☺️

Eskişehir hem öğrencilik, hem de yaşamak için çok güzel bir şehir.
projeniz harika, bunun dışında da yazılarınıza ilham olacak çok sayıda konu bulabilirsiniz.

Evet bunlar birlikte 2 proje daha düşündüm gerçekten ses getirici projeler Eskişehir uygun bir şehir bu projeleri gerçekleştirmek için

You got a 26.77% upvote from @steemcreators courtesy of @serosero12!

Steemcreators is a collaborative group of influential Steemians leveraging their expertise and resources to create a better platform for all. 75% of all revenue from this bot goes to those that have delegated their hard-earned Steempower to our cause. The rest of the revenue goes to fund new events, projects and development around the globe involving the Steem blockchain to continue revolutionize the way the world uses social media and cryptocurrency (minus a small management fee to run/update this service).

For more information or to get involved with Steemcreators contact Jacob Billett @entrepreneur916 or IJ Maha @steemcafe.

Beep bop, this is @pushbot.
I just received a signal from the Mother Ship that you may require a push.
You just got a 10.34% upvote courtesy of @serosero12!


Message from the Mother Ship:

You can earn daily profit by delegating SP to make @pushbot stronger. Delegators receive a share in 95% of the earnings.

Click one of the links below and start earning :)

10 SP20 SP50 SP
100 SP200 SP500 SP
1000 SP2000 SP5000 SP
Any Other Amount

Thank you so much for using our service! You were protected from up to 20% losses!

Help us grow by delegating to us! 100sp, 500SP, 1000SP, ANY SP

You just received 7.36% upvote from @onlyprofitbot courtesy of @serosero12!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54451.29
ETH 2281.47
USDT 1.00
SBD 2.33