Herkese merhaba geç geldi

in #tr6 years ago

Herkese tekrardan merhabalar ben steemitte yeni geldiğimde yeni katıldım diye post atmamıştım ancak yinede yeni sayılırım o zaman bu cointürkün discord grubuna katılmak hoşgeldini olsun buraya geldiğimde tr tagından cointürkden kuşadasından pek haberim yoktu çok güzel projeleri var discord grubuna katılma merhabası olsun öyleyse

Screenshot_20180518-024725.jpeg

Bundan sonra cointürk yarışmalarına daha aktif katılacağım tr tagını ve steemiti Türkiye'de onlarla birlikte geliştireceğim hoş fikirlerle gelmiş bulunmaktayım.

Sort:  

Yeniden hoşgeldiniz diyelim o zaman. #tr tagının yükselmesi için üretkenliğe ihtiyacımız var. Gelen her yeni fikire açığız, #tr için daha fazla aktif ve kaliteli içerik üreten kullanıcıya ihtiyacımız var. :))

o zaman aranılan kan bulundu müthiş fikirlerim var :)

Ben de kesinlikle projelere katılmanızı öneririm. Cointurk projesinin ve @kusadasi ekibinin, türk topluluğu üzerinde emekleri büyük. Bunun yanında #tr tagının gelişmesi hepimiz adına büyük bir avantaj. Ayrıca farklı projeleri de takip etmenizi öneririm. Örnek olarak aramızda yarışmalar düzenleyen arkadaşlar bile mevcut. :) Tüm projeler bizlerin ve dolayısıyla türk topluluğunun gelişmesi adına büyük bir fırsat. @kusadasi ile birlikte aklıma gelenlerden @anadolu , @arafs ve @tumbot u da takip etmenizi öneriyorum. Başarılar dilerim.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 60616.50
ETH 2911.03
USDT 1.00
SBD 2.46