YENİ BİR GÜN DOĞUYOR.[Cointürk 18. Projesi] sermetizm#3790

in #tr6 years ago

Merhaba steemit ailesi bugün sizlerle steemitle ve beni bu platformla kimin sayesinde ve nasıl tanıştığımı anlatacağım.
Öncelikle steemitle ilgili geleceğe yönelik planlarımdan bahsedeyim.
Bu aralar derslerim çok yoğun olduğu için post paylaşamıyorum ancak ilerki zamanlarda gezdiğim yerlerle alakalı bilgi aktarımı, yolda başıma gelen olaylar ve bu gezilerle ilgili fotoğraflar paylaşacağım.
Kendimden bahsedecek olursam İstanbul'da yaşıyorum Akdeniz üniversitesinde eğitim hayatımı sürdürmekteyim.
Steemit ile yurttan oda arkadaşım olan Mehmet Eroğlu @lalkurd sayesinde tanıştım. Bana bu toplulukla ilgili detaylı bilgiler verdi ve bana ilham kaynağı oldu çünkü halihazırda tuttuğum gezi defterimdeki notları birileriye paylaşma fikri beni heyecanlandırdı.
Her ne kadar derslerim sebebiyle @kusadası nın projelerine katılamamış olsam da yaptıkları işleri takip ve takdir etmekteyim.
IMG-20180317-WA0001.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67597.54
ETH 3772.68
USDT 1.00
SBD 3.55