You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Kullanım Kılavuzu - Part 2 (Steemit FAQ-TR)

in #tr7 years ago

Merhaba,
Çok yararlı bir yazı olmuş, teşekkürler. Fakat anlamadığım bir şey var. Burada kazandığımız kazançları kendi şahsi hesabımıza TL yada USD olarak nasıl aktarıyoruz?

Sort:  

@serkansakmen

  • bittrex, shapeshift, openledger ya da poloniex (tavsiye etmem) gibi bir exchange sitesinden hesap açıp oraya aktarıyorsunuz parayı önce.(simdilik bittrex tavsiye ederim)
  • sonra btcturk ya da koinim gibi bir türk exchange firmasının sitesinden hesap açıp oraya aktarıyorsunuz parayı.
  • en son olarak da o hesap açtığınız türk sitesinden kendi banka hesabınıza aktarıyorsunuz. artık güle güle harcayabilirsiniz.

    daha ayrıntılı bilgi almak isterseniz discorddan özel mesaj atın bana. discord a üye değilseniz buraya yorum atın tekrar, davet ederim sizi.

Coinim ve btctürk yorunlarda güvenilir değil diyorlar sice doğru mu uygulamaları için?

ben o konuda yorum yapamam ama ben koinim i kullanıyorum simdilik. herhangi bir sorunla karsılasmadım kullandığım süre boyunca. ama bu herhangi bir sorun çıkmayacağı anlamına gelmiyor tabi.

gerekli bilgiler için teşekkür ederim

bitcoin cevirip sonra tl' ye dönüyor. öyle biliyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64561.21
ETH 3418.15
USDT 1.00
SBD 2.57