Yolunuz açık olsun TR

in #tr7 years ago

IMG_2618.JPG

Kimsenin hakkında yorum yapabilecek kadar tanımıyorum. Ama şunu biliyorum taze kan iyidir. Değişim iyidir.
Toplantılarınıza katılamıyorum. Çünkü çalışma saatlerim düzensiz.
Baktığım yerden güzel şeyler görüyorum.
Hırs var, tutku var daha önemlisi topluluk var...
Ya da en azından iletişim var...
Umarım ateşiniz hiç sönmez....
Ve gerçekten büyük bir ağaç büyütürsünüz....
Son olarak,
Yönetim de yer alacak arkadaşlara da
"Ey oğul. Beysin!" Der, uzar giderim.
Saygılarımla...,

Sort:  

hacı nere gidiyon otur oturduğun yerde :)

Uzar giderim derken yazıyı noktalama anlamında yazmıştım ama şimdi tekrar okuyunca pek de öyle gözükmemiş. :) Benim hatam.

daha yeni gelmişsin azizim gitmeseydin

Çok zaman ayıramasam da buralardayım azizim.

@serkan, birdakine shutter stock fotogragi kullanmiyalim lütfen.
www.pixabay.com
bu sayfadan istedigin fotogragi kullanabilirisin. hepsi lisansiz.

Analaşılmıştır.

İlginç ve güzel bir paylaşım olmuş.. kaleminize sağlık...

SERKAN KRAL YAZMIŞ OLDUĞUN YAZI BENİ GAZA GETİRDİ GERÇEKTEN.. POSTUNA SAĞLIK SENİNLE DİSCORTTA SESLİ İLETİŞİME GEÇMEK İSTERİM

Teşekkür ederim. Bizde çok aksiyon olmuyor senin gibi ama bir şeyler yazmaya çalıştım işte :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65999.51
ETH 3019.75
USDT 1.00
SBD 3.71