Work And Travel Blog-5 Walmart ,TjMaxxsteemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago

Merhaba Sevgili Dostlar ....

Öncelikle kusura bakmayın uzun zamandır yazamıyordum .

Size bu blogumda Work and Travel'da alışveriş hayatımızı anlatacağım

Walmarttan başlarsak ne ararsan bulursun yeri denilene bilir . Millete soruyoruz bunu nereden buluruz şunu nereden buluruz ? Her zaman cevap değişmezdi WALMART !! Eczaneden tut içinde banka bile vardı .

Walmart için müşteri memnuniyeti çok önemli olsa gerek müşteri destek kısımı çok iyi çalışıyordu eğer aldığınız bir şeyi kırdıysanız zarar verdiyseniz fişi ile götürün anında yenisini veriyorlar .

Örnek vermek gerekirse ben ilk alışverişimde bir bardak almıştım çatlağı yoktu bardağın ama yoldayken nasıl götürdüysem çatlamış fişi ile gittim anında değiştirdiler . Tabi bunla kalmadı konserve açacağını kırdım götürdüm anında yenisini verdiler . Böylece orlardada Türklüğümüzü göstermiş olduk :D
Yinede benim yaptığım arkadaşlarımın yanında bir şey değildi . Arkadaşım 3 ay boyunca kullandığı bisikleti giderken satamadığından dolayı bunun tekerinde problem var diye iade etmiş biriydi . Biz aramızda Ölücü derdik adını bir kez daha haketti :D

TjMaxx e gelirsek tam bir pazar denilene bilir ama pazar Polo, Nike, MK gibi markaların bulunduğu ve pazar malı gibi ucuza satıldığı bir mağaza. Nike ta 30 dolar olan sortlar tjmaxx 10 dolara alabilirsiniz. Ayrıca Diesel saatler 300 dolardan aşağı değilken tjmaxxte 100 dolara Diesel saat buluna biliyordu . Tabi ki o saatler Türkiye de 2000 tl civarında oluyordu.
Ayrıca kızlar için MK çantaları 100 dolara bulunca valizlerini MK lar ile dolduran kızları gördüm :D

Kısacası alışveriş yapılacak yerler olarak eğer giderseniz bu iki yeri gözleriniz arasın ... :)

Okuduğunuz için teşekkürler ...

resim link
https://hizliresim.com/lbXvRE
https://hizliresim.com/LOM1MJ
https://hizliresim.com/bL1JXY

Sort:  

3 ay boyunca kullandığı bisikleti geri iade eden adam, seni unutmayacağız! :)

Valla benimde her aklima gelince guluyorum :) adam nasil bir ölücuydüya :)

Dollar Tree , Ross, Marshalls gibi bir nimetleri unutmak olmaz ama :))

Benim kaldigim yerde bu ikisi vardi sadece de digerlerini sadece travel kisminda gordum simdi bilmeden yazmiyim dedim :)

"Türklere iade yapılmaz" diye levha asmasınlar yakında.. :)

Ahahahah emin ol 2 sene sonra fln boyle devam edilirse asılır :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65927.86
ETH 3481.42
USDT 1.00
SBD 2.66