Sort:  

Öncelikle yanan resimlerinize üzüldüğümü belirtmek isterim. Kimbilir hangi duygularla çizilmişti:(
Çizimlerinize geline, bunlar amatörceyse, ben cizsem ne denir bilemedim şimdi:) ćok güzel çizimler bence emeğinize sağlık.

çok naziksiniz teşekkür ederim :) zaman her şeyin çözümüdür tek kuralı var pes etme.
Bir şeylerin olabilmesi için pes etmemek gerekiyor sonra kendiliğinden olu veriyor :)

Evet haklısınız. Sadece, gerçekten istemek gerekiyor :)

Posted using Partiko Android

başlamak isterseniz yardımcı olabilirim, aklınızda bulunsun :)

:) Teşekkür ederim. Daha önce böyle bir deneyimim olmuştu.

Posted using Partiko Android

sonuç ne oldu peki, erken pes ettim demeyin :)

:) kısaca anlatayım.
Resim yapmayı çok seviyordum ve tesadüfler sonucu bir resim kursuna başladım. Ilk gün hüsrandı:( o kadar güzel çizimler yapan vardı ki; o gün anladım, ben resim çizmekten hiç anlamıyormuşum. Hocam beni ikna etti tabi ama o kadar çizimim içerisinden de bir tek, çizdiğim kurşun kalemi beğendi :) kalem gerçekten de canlanmıştı sanki. Yani olmazsa da olmuyor. Yine de teşekkür ederim.

Posted using Partiko Android

benim şöyle başladı lise zamanları dersler o kadar sıkıcı geliyordu ki bana 80 dk ders mi olur hiç :) kara kalemle defteri karalardım küçük karikatürler çizerdim öyle öyle derken başladım :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63099.62
ETH 2555.59
USDT 1.00
SBD 2.83