Bu Babayı Alkışlayalım Evde Eşime Yardım EtmiyorumsteemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago

Toplumumuzda kadını ev işlerinden sorumlu tutma gibi bir bakış açısı yerleşmiş durumda. Ataerkil toplumlarda çocuk yetiştirme biçimlerinde sıkça görülen bu yaşama biçimi, geçerliliğini yitirdiği için bizce artık son bulmalı. Toplumlar için bayan olsun erkek olsun bilinçlerdirme çalışmaları yapılmalı. Günümüzde yine bayan erkek ayırt etmeksiniz çalışıp, para kazanır duruma geldik. Evin kirasını, faturalarını neredeyse tüm giderleri kadın ve erkek aldığı kazançlara göre paylaşıyor öyle değil mi! Peki eve geldiğinizde eşinizin yemeği hazırlamasını, bulaşıkları ve çamaşırları yıkayıp etrafı toparlamasını hatta yarın ki giyeceğiniz kıyafeti ütüleyip hazır etmesini varsa birde tüm bunların yanında çocuklarla ve sizinle yeteri kadar ilgilenmesini bekliyorsunuz öyle değil mi ?

Okurken bile yorulduğunuza eminim. Peki bir bayan olarak kendinizi düşünün, hissedin ama lütfen objektif olun. Tüm gün çalışmış yorulmuşken birde günlük yapılması gereken tüm bu işler insanı kısa sürede hayattan kopartmaya, yaşam enerjisinin yok olmasına ilerleyen safhalarda kendini değersiz hissetme, yaşam amacını kaybetme, sorgulama daha doğrusu depresyona yöneltmez mi? Cevabı sanırım herkes çok iyi biliyor. 10 kadından 2 si evliliğinde gizli depresyon halinde yaşadığını fark etmiyor bile. Hemen hemen her konuda mantıklı düşünüp ona uygun hareket ettiğimizi düşünürüz. İşte şimdide mantıklı düşünmeye davet ediyoruz. Bu hayatı biriyle birleştirmeye karar verdiyseniz, birleşimden doğacak her türlü işi, uğraşı, hüzünleri ve sevinçleri birlikte paylaşmalısınız.

Evde Eşine Yardım Etmeyi Reddeden Bir Adamdan Daha Muhteşem Ne Olabilir Şu Hayatta;

Evet yanlış duymadınız! Eşine yardım etmeyen bir adamdan daha iyi ne olabilir ki hayatta.. Bu sözler tam olarak Facebookta Toni Hatinger isimli bir adamın iki arkadaş sohbetinde geçen sözleri üzerine söylenmiştir. İki arkadaş evde kahve içip, sohbet ederlerken birinin konuşmanın ortasında bulaşıkları halledip geliyorum demesi üzerine hayretler içinde kalan arkadaşı ona eşine evde yardım etmen ne kadar güzel diyor. Ev sahibinin bu söze olan cevabı ise bize toplum olarak hala bir umut olduğunu hissettirecek cinsten.Eşime yardım etmiyorum. Bu evi beraber paylaşıyoruz, bu nedenle evi temizliyorum çünkü bende dağıtıyorum. Evde yemek hazırlıyorum çünkü benimde yemek yeme ihtiyacım var. Çocuklarıma ilgileniyorum çünkü onlar benimde çocuklarım Kısacası ben bu evde ona yardım etmiyorum. Ben bu evde yaşıyorum ve görevlerimi yerine getiriyorum demek istiyor.İnsanın kendini bilmesi ne kadar da güzel. İnsanların koşulsuz inandıkları her zaman insani ve doğru demek değildir. Yaptığımız davranışları sorgulayalım ve insani boyutunu lütfen atlamayalım.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63182.56
ETH 3083.10
USDT 1.00
SBD 3.83