Amaç : Elele tr etiketini daha büyütmeye [Cointurk 25. Projesi] selmez#6308

in #tr6 years ago

Steemit'te yeni bir kullanıcıyım, katıldığım andan itibaren önce photography
tagini inceledim daha sonra ise Türkçe tag'inde özellikle yeni başlayanlar için
bilgi veren eski-yeni bütün postları okumaya çalıştım ve hepsine oy vermeye
çalıştım, her ne kadar yeni başladığım için oy gücüm düşük olsa bile.
Türkçe taginde kullanıcıların sürekli bir şeyler yapmaya çalıştığını, birbirlerine
yardımcı olduklarını gördüm ve memnun oldum.
Şans eseri @kusadasi kullanıcısının discord kanalını gördüm, projelerine
katıldım ve değerlendirildiğim için mutlu oldum.
Sizlere öncelikle kendimi tanıtmak istiyorum. Adım Engin, İstanbul'da
yaşıyorum, bekarım, fotoğraf çekmeyi seviyorum, özellikle İstanbul'un
fotoğraflarını çekmeyi seviyorum. İyi derecede İngilizce biliyorum,
Özel bir şirkette ar-ge departmanında çalışıyorum. Steemit haricinde
Twitter kullanıyorum.
Bu projeyi görünce muhakkak katılmalıyım diye düşündüm, ancak şöyle
bir sorunum vardı, Steemit'e kazandırabileceğim yeni üye yoktu, ayrıca
üyelik kayıtlarını yaptırsam bile benimki gibi 15 gün sürerse (gerçi bu parola
ekranında benim yaptığım refresh hatasından kaynaklandı) yetişmeyecekti.
Bunun üzerine tr taginde paylaşım yapan discord kanalına üye olmayan
üyeleri araştırmaya başladım. Her üyenin paylaşımlarında Kusadasi'nin
projelerinde yer aldıklarını gördüm, biraz umutsuzluğa kapıldım. Daha
sonra @basak ve @turga kullanıcılarının üye olmadıklarını gördüm,
postlarının altına şu şekilde reply yaptım. (Bu arada yazıyı hemen resteem
yaptım, görüp okuyabilmeleri için ; herşeyi detaylı yazıyorum, henüz
projeyi gerçekleştiremeyenlere yol göstermesi açısından) Aslında bunları
yazarken cevap alamayabileceğimi veya olumsuz cevap alabileceğimi de
düşündüm ama bu her iki taraf için de win-win - kazan -kazan durumuydu,
olumlu olabilirdi, olumsuz olsa da problem yok diye düşündüm, ve yaklaşık
24 saat sonra olumlu cevaplarını gördüm.

selmez basak reply.png

selmez turga reply.png

Yalnız ufak bir sorun vardı, üye oldukları sırada ben kanalda değildim ve
bulamamışlardı, neyse ki üye adlarını ve numaralarını yazmışlardı.
(Ben numaramı yazmayı unutmuşum, siz ihmal etmeyin) Onları discord
kanalında bekleyip, tanıştım, hemen hemen aynı sürede başlamış bile
olsak bildiğim kadarıyla curation trail, ücretli ve ücretsiz botlar, projeler
hakkında bilgi verdim, umarım onlar için de yararlı olur bu bilgiler.

Tanışma anımız :D

selmez basak discord.png

selmez turga discord.png

1 - @basak Discord id : basak#2208
2- @turga Discord id : turga#5620

Şimdi kendilerinden izin alarak öğrendiğim bilgilerini sizle paylaşıyım.
Başak Hanım, 29 yaşında,Eczacı, bekar, İstanbul'da yaşıyor. Seyahat etmeyi
seviyor, Bodrum tutkunu, her sene Bodrum'a gidiyor. Koyu bir hayvansever,
zaten postunda hayvan haklarıyla ilgili haberi de paylaşmış,barınakları ziyaret
ediyor. Kadın hakları konusunda çok duyarlı. İnstagram ve facebook da kullanıyor.
Steemit'e üyelik maili yaklaşık 2 günde onaylanmış.

Turgay Bey, 32 yaşında, evli, henüz çocuğu yok, İstanbul'da yaşıyor, Kurumsal
bir şirkette yönetici. İstanbul'u çok seviyor. Fitness ve yüzme ile ilgili. Kişisel
gelişimle ilgileniyor. Instagram kullanıyor. Steemit'e üyelik süreci yaklaşık
1 hafta sürmüş.

Ben öncelikle @kusadasi na bu güzel projeler için, sonra tr taginin gelişmesi
için yardımcı olan bütün kullanıcılara ve @basak Hanım ve @turga Beye,
beni kırmayıp yardımcı oldukları için teşekkür ederim, umarım güzel
paylaşımlarıyla Steemit'te aktif birer kullanıcı olurlar. (Başak Hanım ve
Turgay Bey, sizden son bir ricam var, bu yazının altına yorum yazmanız
gerekiyor )
Saygılarımla...

Sort:  

Kişiler yorum atınca lütfen discord destek ekibi ile iletişime geçiniz.DQmaaEKKK9hjhzBd4MTr5avU6uyQ6czZ3zTdRd5BNtRrMnw.png

İlgilenildi.

Ben teşekkür ederim bu güzel oluşumdan haberdar ettiğiniz için. İnceledim, hatta hemen 23 Nisan ile ilgili projeye katılmayı istiyorum. Hep beraber güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle.

Ben de teşekkür ederim beni dahil ettiğiniz için, zamanımın el verdiği sürece aktif olmaya çalışacağım. Görüşmek üzere.

Congratulations @selmez! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by selmez from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62559.43
ETH 3092.10
USDT 1.00
SBD 3.86