Yeşil Dev Shrek !

in #tr8 years ago

Merhaba
Geçen bir yerde Shrek 5 in yayınlanacağını duydum . Açıkcası çok sevindim. Hiç bir animasyonu tekrar izlemeyen ben Shreki hergün izleyebilecek kadar seviyorum .

Nedendir bilinmez ! Gerçekten çok eğlenceli ve harika bir animasyon filmi bence . Bir çok gereksiz dizi ve filmlerdende harika . Yani benim düşüncem tabii ki.
Ama en erken tarih için 2019 diyorlar . yani hala 3 yıl beklememiz gerekiyor . Son olarak yayınlanan Şrek Sonsuza dek Mutlu ( Shrek Forever After ) 2010 yılında yayınlanmıştı . 9 yıl beklemek Bir shrek sever için biraz uzun zaman olsada elimizden bir şey gelmiyor tabikide !
Aslında Shrekin ne kadar ünlü olduğunu sokağa çıktığımızda shreki biliyor musunuz diye sorsak bence büyük bir kısım evet diye cevap verir ! Büyük yeşil dev Shrekin maceraları izlemek herkesin dikkatini çekmiş gibi .
Ziraa Shrekte baya uzun bir zamana tabir ediyor. Öyle ki Shrekin ilk animasyon filmi 2001de yapılmıştır .
15 yıl önce ! Böyle konuşunca baya yaşlanmış hissettim kendimi . Büyük yeşil bir dev olmasına rağmen iyi bir kalbi ve vicdanı olması Shreki sevmemim bir nedeni . Çünkü dev dediğimizde hepimizin aklına korkunç varlıklar geliyor fakat shrek bir dev olmasına rağmen kimsenin aklında korkunç olarak canlanmıyordur . ( Benim tahminimce ) Sanırım Shrek 1 de bir sahne vardı . Köylüler devi yakalamak için toplanıp shrekin evine gidiyorlardı onu öldürmek için . Fakat shrek kimseyi incitmeden sadece korkutuyordu. İşte burada ön yargılardan söz edebiliriz. Aslında insanların bir devdende korkunç olabileceklerini gösteriyor bence.Çünkü oradaki kimse bir devinde duygularının olabileceğini düşünmeden hareket ediyor . Neyse fazla duygusala girmeyeceğim . Bizim Shrek prensesi kapıyor ya ! :))

Evet prenses Fiona . Gerçek aşkı bir devde bulan kızımız. Düşünsenize bütün güzelliğinizden ve halkınızdan vazgeçip bir deve dönüşüyorsunuz ! Aşk değildirde nedir be ! Helal olsun Fiona :))
Ve bizim komik karakterimiz eşek .
Eşeğe özel bir ad seçmemelerine rağmen eşek özel isim gibi algılanıyor benim kafamda :D sizde de öyle değil mi ?
Shrek 5ten girdim konuya eşekten çıktım :) Sadece biraz düşüncelerimi yazmak istedim o kadar .

Hepinize Shrekli günler .

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61956.82
ETH 2417.96
USDT 1.00
SBD 2.62