Sevimli canavarlar

in #tr8 years ago

Merhaba

Bugün beğendiğim diğer animasyon filmi ‘ Sevimli Canavarlar’dan bahsediceğim.
Sevimli canavarların 1. Si 2001 yılında 92 dakikalık süreyle çıkış yapmıştır. Yapımcısı ‘Oyuncak hikayesi’ nin yaratıcı ekibidir.
İlk filmini sanırım ilkokuldayken izlemiştim . O zamanlar tabi internet nedir bilgisayar nasıl kullanılır hepsinden bir haberim :) Her Pazar televizyonda animasyon yayınlanırdı. Pazar günleri duş aldıktan hemen sonra televizyon karşısına geçer animasyon filmlerini izlerdim. O zamandan buyana unutamadığım tek animasyon sanırım Sevimli Canavarlar. İzlerken ne kadar eğlendiğimi hala anımsıyorum .
Bu yüzden hala vazgeçemediğim animasyon filmleri arasında .

Çocukların karanlıktan ,yalnız uyumaktan ne kadar korktuğunu az çok hepimiz tahmin edebiliriz sanırım. İşte bu noktada gece aslında biraz daha tatlı şekilde düşünmemize yardım eden bir animasyon filmi gibiydi bence.

Çocukları hem yalnız kalmalarına cesaret verip hemde karanlıktan daha az korkmalarını sağlıyor. Tabi ben bunu biraz daha büyüyünce anladım. Düşünsenize zaten hayal dünyaları çok çok geniş olan çocukların böyle bir şeye kanmaları bence çok kolay. Filmde de canavarlar aileler gelince kayboluyorlardı . Bu belki o canavarlarla karşılaşmak isteyen çocuklara yalnız kalma cesareti vericektir. Tabi bu benim kendi düşüncem .

Bu serinin 2.filmi ‘Sevimli Canavarlar Üniversitesi’ haziran ayı 2013 yılında vizyona girmiştir.

Evet gidip sinemada izledim . Çocuklarla beraber. Ama inanıyorum ki animasyon izlemekten keyif alan tek yetişkin insan ben değilim.Animasyon yaratmak harika bir şey bence istediğin her şeyi yapabilip bütün düşüncelerini o filme yansıtabiliyorsun ve geleceğin yetişkenleri olacak çocuklara onlar anlamasada bir fikir bir anlam vermiş olacaksınız . Harika değil mi?
Aslında bu film neden bir Shrek bir Buz devri kadar popüler değil diye de sormak istiyorum. Mantıklı bir cevap bulmak aslında zor benim açımdan .

Ayrıca ilk filmdeki küçük kızın odasında ki oyuncaklardan biride Kayıp Balık Nemo’daki Clown Fish’tir.Yıllar sonra çekilecek olan KayıpBalık Nemonun karakterinin orada olması akıllara bu bir tesadüf mü sorusunu getiriyor. Ama tabikide değil Pixar’ın yaptığı bence harika bir işaret. Kayıp Balık Nemo’da ise Oyuncak Hikayesindeki karakterler bulunmaktaydı . :)
Neyse 2. Filmde ise Mike ve Sully yine beraberlerdir bu sefer ki filmin konusu nasıl canavar olunur ? Aslında bu film 1. Filmdeki önceki zamanı anlatıyor yani Mike ve Sully’nin canavar olmadan önceki üniversite hayatlarına deyiniyor. Filmi izlediğimizde anlayacağız ki aslında bu ikli pekte iyi anlaşamıyormuş.

İzlediniz mi bilmşyorum ama ben ikinci filmide çok eğlenceli bir şekilde izledim Serinin devamı gelicek mi bilemiyorum ama Umarım gelir.

Teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67958.74
ETH 3273.25
USDT 1.00
SBD 2.65