Merhaba Steemit :) #1 (31.01.2018)

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba Steemit :) (31.01.2018)

Neresinden başlasam bilemiyorum, özet geçmeye çalışacağım ancak özet geçsem bile oldukça uzun bir yazı olacağı hissi var, umarım bittiğinde 'post'a içim rahat basabilirim.

Saat 09:44

25 yaşındayım. 10 yaşında bilgisayar ile bütünleşmeye başladım. 3 sene önce ısrar üzerine yaptığım birkaç girişim haricinde hiçbir yerde kendi ismimle paylaşımda bulunmadım. Sürekli anonim takıldım, bu yüzden şuan biraz garip geliyor :) Burada ne var bilmiyorum, -tuttukça güçleniyorum kalabalık oluyorum.. falan-* neden bu şekilde yazma ihtiyacı geldi tam olarak anlam veremiyorum ama varsayımların var, sonraki yazılarda bahsedeceğim. Neyse ilk etapta hack -bence ceh- mevzuları ile başlayan -iyi ki öyle başladı, yoksa şuan instagram, snapchat hesabıma beğeni kasıyor, youtuber ayağıyla rezilliğin dibine vuracak, 1 gr. bile utanmıyor olacaktım- serüven, dönemine göre değişkenlik gösterip durdu. Yeri geldi hocaların bilgisayarına girerek dersi geçemeyenlere yazılı sorularını yüzmeye gitmek için söz almak -tek başıma yüzmekten eskiden korkardım- karşılığında verdim. Yeri geldi facebook sayfa kasıp belirli seviyeye gelince sayfayı satarak geziye gittim. Bildim bileli beynim -ve içim- hep olağanın (bizim toplum anlayışının) uzağında arayış halindeydi. Hayatım boyunca toplamda 10 gün ders çalışmadım herhalde. Zamanının Oks (Şimdiki Ygs) sınavı beni içsel ve dışsal değişimimi en belirgin yaşadığım yere doğru itti. Muş Aöl 'yi kazandım. 1 sene o okulda öğretilenleri okuyormuş gibi yaparak kendimi okumaya başladım. Yatılı okulun, özgürlüğün, sessizliğin, kalabalığın ve gurbet denilen kavramın doping etkisiyle bilinç, öz, ruh, düşünce, arayış vs. adına ne diyorsanız bu süreçte tavan yaptı. Hayatımda ilk defa bu kadar yoğun bir yılı yaşıyordum diyebilirim. O kadar yoğundu ki yanlış hatırlamıyorsam 5 tane zayıfım geldi :) Ortaokul sürecince 1-5 arası olan not sisteminde karnemde hiç 3 bile görülmemiş iken bu zayıfları gören aile ve çevre hemen hamle yaptı. Yine o dönemde liseler arası geçiş olayı olduğundan ve puanda tuttuğundan memleketteki okula (N.eren Aöl) geçiş yaptım. 4 sene boyunca 2 farklı okulda yatılı olarak okudum. Lise sona kadar içimle olan bu kıymetli bağı koparmadan, ergenliğin getirisi şartları ve olayları pek fazla ötekileştirmeden, içimde hissede hissede yaşaya yaşaya devam ettim. Adsense ile pek fazla kimsenin içli dışlı olmadığı, aylık 20bin dolarları gördüğümüz, lise sıralarına adsense was here yazıp sabah marlboro içip akşam adsense hesabımız banlanınca elektrik kablosu toplayıp bakırını satıp anca vigor** alabildiğimiz yıllardı. Lise son ile birlikte ilkokuldan bu yana zihnimin kenarında duran okul okumama kararımı hayata geçirdim. Bitlis doğumluyum ve o vakite kadar orada yaşadım. Bu kararın getirdiği dönüşüm ile İstanbul 'a geldim.

Kafamın içinin yansıması olan bilgisayar beni burada da yalnız bırakmadı :) Bir arkadaşım ile birlikte kitap üzerine bir e-ticaret sitesi açtık. 2013-2014 falan. Ben o arada seo (search engine optimization) işleri koşturuyorum, hayatım gayet akış haline geçiş yapmaya başlamış, 4 tane r10 hesabından gelen işlere yetişmeye çalışıyor, fırsat buldukça leyla ile mecnun kafasına geçiş yaptığım güzel günlerdi. Ama gel gör ki bu e-ticaret+seo birbirine karıştı, günlük 40 bin liralık satış yapan, wmaracına sponsor olan, idefixten elemanların gelip birleşmek için teklifler sunduğu site 1 sene içinde 60-70 bin borç bırakarak batışa geçiş yaptı. E tabi birkaç hafta sonra durumu kabullenip içime tekrar yönelince bu şer görünüm hayra evrilmeye geçiş yaptı. Leyla ile mecnun daha bir anlam kazandı. İsmail abi daha pullu oldu, atom karıncanın -sedef- saçlarında kelebekler -güvede olabilir- yuva yapmaya başladı, tonton teyzenin yanaklarında karanfiller peyda oldu, gotik leylanın sesi işitilir oldu, melülün melüllüğü hoş oldu, dostonun -dostoyevski- sanatı at tv ile halka sunulmaya başlandı, erdalın bıyıkları bile çok ayrı uzamaya başladı falan. Çok güzel oldu be.

Saat 12:15
Şimdilik benden bu kadar :) Devamını akşam veya yarın yazmaya çalışacağım.
-Konular arası geçişlerin hızlı olduğunun farkındayım ancak o kadar çok şeyi o kadar az harfle anlatmam gerekiyor ki ancak bu kadarını başarabiliyorum-

*Turgut Uyar - Göğe Bakma Durağı
*Eskilerin en berbat sigara markalarından biri
Son kısımda yer alan dizi karakterleri için: http://www.wikizero.info/index.php?q=aHR0cHM6Ly90ci53aWtpcGVkaWEub3JnL3dpa2kvTGV5bGFfaWxlX01lY251bl9rYXJha3RlcmxlcmlfbGlzdGVzaQ

Sort:  

Hoşgeldin dostum. Ali dayı süpermiş :D

Hoşbuldum can. Ali dede candır - Hasib Dede gibi - :)

Hoşbuldum üstad :)

aramıza hoşgeldiniz🙋
çok ilginç bir karakterle karşı karşıyayız sanırım🙆
yazınızı okuyunca içime nedensiz bi mutluluk geldi teşekkürler🙄

Hoşbulduk, yazdıkça -eğer yazabilirsem- karakter daha da belirgin hale gelecektir, şimdilik erken gibi :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by sefasevika from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly – Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57567.29
ETH 2568.29
USDT 1.00
SBD 2.50